Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47713
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування стратегічних положень сталого розвитку екологічно орієнтованого підприємства |
Authors |
Солоха, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
екологічно чистий продукт экологически чистый продукт environmentally friendly product екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing еколого орієнтоване підприємство эколого ориентированное предприятие ecological oriented enterprise |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47713 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Солоха, Д.В. Формування стратегічних положень сталого розвитку екологічно орієнтованого підприємства [Текст] / Д.В. Солоха // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 218-219. |
Abstract |
Ринок екологічно чистої продовольчої продукції, що являє собою альтернативу традиційному ринку, є таким, що динамічно розвивається. Бізнес швидко відчув його потенціал. Компанії, що виходять на цей ринок, отримують реальні конкурентні переваги в боротьбі за споживача. Провідні світові виробники мають у своєму асортименті екологічні («очищені») варіанти відомих брендів, нові компанії намагаються закріпитися на ринку з інноваційними екологічно орієнтованими продуктами й послугами. На заході
розширюється екологічне сільське господарство й зростає кількість спеціалізованих «зелених» супермаркетів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1720

1

3

3441

53118

1

1

1

7231453

688977

345062

5450148

14462905
Downloads

1

1

3

1

1

1

1

1

1

688978

1

5450146

6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Solokha_environmentally_friendly_product.pdf | 346.55 kB | Adobe PDF | 6139142 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.