Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47746
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг в інноваційних системах управління підприємством |
Authors |
Федорченко, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
управління підприємством управления предприятием enterprise management маркетинг marketing система управління система управления control system менеджмент management інновації инновации innovations |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47746 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | |
Citation | Федорченко, А.В. Маркетинг в інноваційних системах управління підприємством [Текст] / А.В. Федорченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 230-231. |
Abstract |
Сучасне ринкове середовище характеризується стохастичністю і непередбачуваністю протікання ринкових процесів, ентропійною природою багатьох показників, ймовірнісним характером перебігу
реальних ринкових явищ. Додамо до цього об’єктивну проблему обмеженості ресурсів, притаманну вітчизняному економічному сьогоденню. Усе це спричиняє необхідність посилення ролі
маркетингу та маркетингових організаційних структур в системах управління сучасними підприємствами різних галузей чи сфер бізнесу. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belgium
1
Canada
1
China
27
France
1
Germany
1468
Greece
13687
Ireland
48886
Lithuania
1
Mongolia
1
Singapore
1
Thailand
1
Ukraine
471250
United Kingdom
238559
United States
3263738
Unknown Country
11
Downloads
Czechia
1
Germany
27373
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
942056
United Kingdom
1
United States
2489845
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fedorchenko_management.pdf | 344.72 kB | Adobe PDF | 3459281 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.