Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47817
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетингова політика розподілу маркетинговая политика распределения marketing distribution policy управління управления management ефективність эффективность efficiency |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47817 |
Publisher | Національний університет «Львівська політехніка» |
License | |
Citation | Сигида, Л.О. Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 3-5 листопада, 2016 р.). - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. - С. 27-29. |
Abstract |
У сучасних економічних умовах важливим аспектом діяльності підприємств є розроблення та впровадження ефективної маркетингової політики розподілу. Адже саме маркетингова політика розподілу допомагає підприємству установити тривалі та надійні зв’язки зі споживачами його продукції, що сприяє формуванню позитивного іміджу підприємства та посиленню його позицій у довгостроковому періоді, що є особливо важливим для промислових підприємств. В современных экономических условиях важным аспектом деятельности предприятий является разработка и внедрение эффективной маркетинговой политики распределения. Ведь именно маркетинговая политика распределения помогает предприятию установить длительные и прочные связи с потребителями его продукции, что способствует формированию положительного имиджа предприятия и усилению его позиций в долгосрочном периоде, что особенно важно для промышленных предприятий. In today's economy an important aspect of business is the development and implementation of effective marketing distribution policy. After all, marketing distribution policies helps businesses to establish long and reliable relations with consumers of its products, which contributes to a positive image of the company and strengthen its position in the long run, which is especially important for the industry. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
518933200
France
5
Germany
-1786335443
Ghana
1
Greece
12914
Ireland
2141220
Italy
1
Japan
2055085442
Lithuania
6457
Netherlands
1077
Philippines
1
Sweden
1
Ukraine
46745346
United Kingdom
23374827
United States
-879625045
Unknown Country
46745345
Downloads
China
778399794
France
1
Germany
-1786335442
Hong Kong SAR China
1
Italy
1
Lithuania
1
Saudi Arabia
1
Spain
1
Ukraine
-1786335444
United Kingdom
1
United States
-1786335445
Unknown Country
13
Venezuela
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
tezy_Lviv.pdf | 366.06 kB | Adobe PDF | -285639220 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.