Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47969
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії
Authors Кривда, І.В.
Гребньов, Г.М.
ORCID
Keywords бренд
brand
інвестиційна привабливість
инвестиционная привлекательность
investment attractiveness
прибуток підприємства
прибыль предприятия
enterprise profit
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47969
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кривда І. В. Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії / І. В. Кривда, Г. М. Гребньов // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract У статті проведено аналіз бренду як показника, який впливає на інвестиційну привабливість компанії, а також проаналізовано причину такого взаємозв’язку. Досліджено значення бренду в створенні конкурентної переваги та генеруванні прибутку підприємства
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
496
China China
2
Germany Germany
2974
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
26267
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
3406990
United Kingdom United Kingdom
209884
United States United States
7471891
Unknown Country Unknown Country
418281

Downloads

China China
3
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
1254605
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2330798
Unknown Country Unknown Country
37

Files

File Size Format Downloads
Kryvda_Vplyv_brendu.pdf 138.42 kB Adobe PDF 3585449

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.