Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47976
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Економічний підхід до літніх людей |
Authors |
Мороз, М.Т.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегія маркетингу стратегия маркетинга marketing strategy управлінські процеси управленческие процессы management processes літні люди пожилые люди elderly people |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47976 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Мороз, М.Т. Економічний підхід до літніх людей [Текст] / М.Т. Мороз; наук. кер. К.В. Бажеріна // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016. |
Abstract |
У статті проведено аналіз такого сегменту ринку як літні люди у контексті організаційно-економічних
і соціально-психологічних поглядів на практичні проблеми стратегій маркетингу щодо них, як окремого
сегменту. Окрему увагу приділено підходу до їхньої поведінки як покупців. Досліджено зміст власне процесу менеджменту та маркетингу щодо літніх людей, а також окремих управлінських процесів і проблем, які можуть виникнути на шляху до розкриття даного сегменту. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
2
Germany
838
Greece
1
Ireland
19336
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
430398
United Kingdom
128814
United States
3766011
Unknown Country
1674
Downloads
China
2
Estonia
1
France
1
Germany
3
Lithuania
1
Serbia
1
Ukraine
860673
United Kingdom
1
United States
3766010
Unknown Country
7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Moroz_Ekonomichnyi_pidhid.pdf | 149.36 kB | Adobe PDF | 4626700 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.