Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48349
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг як основа ринково-орієнтованого управління підприємством в умовах кризи |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Гладенко, Ю.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
антикризовий маркетинг антикризисный маркетинг anticrisis marketing стратегічний маркетинг стратегический маркетинг strategic marketing маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing of innovations |
Type | |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48349 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Маркетинг як основа ринково-орієнтованого управління підприємством в умовах кризи [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.М. Гладенко // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18 лютого 2016 року / за заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 73-75. |
Abstract |
Розкрита роль антикризового маркетингу (зокрема, його складових - стратегічного маркетингу та маркетингу інновацій) як основи ринково-орієнтованого управління підприємством в умовах кризи. Сформовано комплекс основних задач антикризового маркетингу, зазначено особливості їх розв’язання, запропоновано створити на підприємствах організаційні структури які б їх вирішували. Раскрыта роль антикризисного маркетинга (в частности, его составляющих - стратегического маркетинга и маркетинга инноваций) как основы рыночно-ориентированного управления предприятием в условиях кризиса. Сформирован комплекс основных задач антикризисного маркетинга, раскрыты особенности их решения, предложено создать на предприятиях организационные структуры которые бы их решали. Disclosed to the role of marketing (including its components-strategic marketing and marketing innovation) as a basis for market-oriented management in times of crisis. Formed a complex of basic tasks of marketing, indicated the specifics of their solution, proposed to create enterprises organizational structure that would have them resolved. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Bangladesh
1
Canada
1
China
60
Denmark
1
Germany
9483247
Greece
1
Ireland
80983
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
1
Ukraine
891537
United Kingdom
404201
United States
18965059
Unknown Country
891536
Downloads
Germany
3
Greece
1
Lithuania
1
Ukraine
2673963
United Kingdom
1
United States
30716633
Unknown Country
8
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Gladenko_.pdf | 272.85 kB | Adobe PDF | 33390610 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.