Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48582
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Application of the unidirectional loadings in physical training of students |
Authors |
Cherenko, V.A.
Gorovoi, V.A. |
ORCID | |
Keywords |
фізичне виховання студентів физическое воспитание студентов physical education students навчально-тренувальний процес учебно-тренировочный процесс навчально-тренувальний процес |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48582 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Cherenko, V.A. Application of the unidirectional loadings in physical training of students [Текст] / V.A. Cherenko, V.A. Gorovoi // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту: тези доповідей ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 16-17 квітня 2015 р. / Відп. за вип. С.В. Сергіенко. – Суми: СумДУ, 2015. – С. 33-34. |
Abstract |
Procedure of creation of models of educational and training process includes three stages: accumulation of the quantitative data acting as objective prerequisites of modeling in our case, physical preparation, development of model and its approbation in practice. |
Appears in Collections: |
Управління фізичного виховання і спорту |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1986276983
Côte d’Ivoire
1
France
1
Germany
621635
Greece
1
Ireland
141854689
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
2060
Singapore
1
Sweden
15642
Ukraine
-22081777
United Kingdom
670970319
United States
-1282451490
Unknown Country
1473157573
Vietnam
31286
Downloads
China
1986276984
France
1
Germany
2
Indonesia
1
Ireland
5472465
Lithuania
1
Ukraine
-22081776
United Kingdom
670970314
United States
1986276980
Unknown Country
-1996729619
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Cherenko_Gorovoi.pdf | 307.57 kB | Adobe PDF | -1664781942 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.