Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) |
Other Titles |
Geodemografic segmentation as instrument of social problems decision (on an example Sumy) Геодемографическая сегментация как инструмент решения социальных проблем (на примере г. Сумы) |
Authors |
Mitsura, Olena Oleksiivna
Khomenko, Liliia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5690-1105 |
Keywords |
геодемографія сегментування соціальний маркетинг опитування соціальна реклама геодемография сегментирование социальный маркетинг опрос социальная реклама geodemografics segmentation social marketing questioning social advertising |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Міцура О.О. Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) / О.О. Міцура, Л.М. Хоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 67-75. |
Abstract |
Стаття присвячена вирішенню соціальних проблем за допомогою геодемографічної сегментації. Розглянуто чинники групування споживачів. Проведено дослідження з метою визначення рівня поінформованості населення про інфекційні хвороби. Розроблено рекомендації щодо вирішення поставленої проблеми з урахуванням геодемографічних особливостей регіонів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877 Статья посвящена решению социальных проблем общества с помощью геодемографического сегментирования. Рассмотрены факторы группирования потребителей по геодемографическому признаку. Проведено исследование с целью определения уровня осведомленности населения об инфекционных болезнях. Разработаны рекомендации относительно решения поставленной проблемы с учетом выявленных особенностей районов города. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877 The article is devoted the decision of social problems with the help of geodemografic segmentation. The factors of consumer grouping are considered. It was conducted the research with the purpose of determination of population knowledge level about infectious diseases. It was developed recommendation to the decision of the problem taking into account the geodemografic features of regions. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
China
1
EU
2
France
2
Germany
11556
Greece
1
Iceland
1
Iran
1
Ireland
1303031
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
28835
Norway
1
Poland
1
Romania
1
Russia
41
Singapore
1
Slovakia
2
Turkey
5
Ukraine
224161706
United Arab Emirates
1
United Kingdom
8463924
United States
180729256
Unknown Country
431510893
Downloads
China
1
France
2
Germany
5534990
Indonesia
1
Italy
1
Lithuania
1
Romania
1
Spain
1
Ukraine
431510891
United Kingdom
1
United States
431510892
Unknown Country
431510894
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_3.pdf | 235.2 kB | Adobe PDF | 1300067676 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.