Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств |
Other Titles |
Methodical approaches to specification of marketing strategies of industrial enterprises Методические подходы к детализации маркетинговых стратегий промышленных предприятий |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
стратегия коммуникация инновации маркетинг детализация модель методические подходы strategy communication innovation detailing methods model methodical approaches стратегія комунікації інновації маркетинг деталізація модель методичні підходи |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова В.В. Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств / В.В. Божкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 93-97 |
Abstract |
У статті запропоновано методичний підхід до здійснення деталізації маркетингових стратегій (а саме: їх інноваційних і комунікаційних субстратегій) з метою формалізації процесу їх вибору суб’єктами господарювання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879 В статье предложен методический подход к проведению детализации маркетинговых стратегий (а именно: их инновационных и коммуникационных субстратегий) с целью формализации процесса их выбора субъектами хозяйствования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879 In the article the methodical approach to the implementation of specification marketing strategies (such as their innovative and communication substrategy) to formalize the process of their selecting by business entities is presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

8

431373

1

1

215690

1

1

1

14

1

3

11342404

1

5681348

176249492

593103426
Downloads

189

1

31183237

1

176249492

242
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3_4.pdf | 203.83 kB | Adobe PDF | 207433162 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.