Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури |
Other Titles |
The motivational mechanism of innovative development: components and the condition of its market structure Мотивационный механизм инновационного развития: составляющие и состояние его рыночной структуры |
Authors |
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
мотивационный механизм инновационное развитие рыночная структура механизма составляющие механизма motivational mechanism innovative development market structure of the mechanism mechanism components мотиваційний механізм інноваційний розвиток ринкова структура механізму складові механізму |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Прокопенко О.В. Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури / О.В. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 167-175. |
Abstract |
Визначено стан сучасного мотиваційного механізму інноваційного розвитку ринкового типу в результаті виокремлення складових мотиваційного механізму залежно від елементів ринку та оцінки дієвості кожної з виокремлених складових.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884 Определено состояние современного мотивационного механизма инновационного развития рыночного типа в результате выделения составляющих мотивационного механизма в зависимости от элементов рынка и оценки действенности каждой из выделенных составляющих. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884 It is defined the condition of the modern motivational mechanism of innovative development of market type as a result of allocation of components of the motivational mechanism depending on elements to the market and estimations of effectiveness of each of the allocated components. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
588
Denmark
1
EU
3
France
4
Germany
179922566
Greece
1
Ireland
26114208
Italy
1
Lithuania
1
Morocco
1
Poland
2
Russia
7193318
Singapore
1
Slovakia
2
Turkey
2
Ukraine
194408
United Kingdom
1090261418
United States
1707132562
Unknown Country
134656
Downloads
China
7
EU
1
France
2090636312
Germany
1707132562
India
1
Ireland
1
Italy
2
Lithuania
1
Poland
1
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
2090636313
United Kingdom
1
United States
-1284013552
Unknown Country
-1284013552
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
4_4.pdf | 215.04 kB | Adobe PDF | -974589194 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.