Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48915
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Культура ведення бізнесу в Німеччині та Китаї: порівняльна характеристика |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Рязанцева, Ю.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
культура культура culture бізнес бизнес business Німеччина Германия Germany Китай Китай China |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48915 |
Publisher | Львівський інститут МАУП |
License | |
Citation | Сигида Л.О. Культура ведення бізнесу в Німеччині та Китаї: порівняльна характеристика / Л.О. Сигида, Ю.М. Рязанцева // Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 листопада 2016 року. – Львів: Львівський інститут МАУП, 2016. – Ч. 1. – С. 96-98. |
Abstract |
Рішення підприємства щодо географічного розширення меж ринків і виходу на міжнародний ринок має бути детально проробленим та обґрунтованим. Адже ведення міжнародного бізнесу є складним процесом, що вимагає врахування великої кількості нюансів. Зокрема, особливої актуальності набувають питання дослідження культури ведення бізнесу в тій чи іншій країні. Як показує практика, саме незнання чи неврахування специфіки ведення бізнесу в певній країні може бути причиною зірвання переговорів та недосягнення домовленостей. Решение предприятия относительно географического расширения границ рынков и выхода на международный рынок должно быть детально проработанным и обоснованным. Ведь ведения международного бизнеса является сложным процессом, требующим учета большого количества нюансов. В частности, особую актуальность приобретают вопросы исследования культуры ведения бизнеса в той или иной стране. Как показывает практика, именно незнание или неучет специфики ведения бизнеса в данной стране может быть причиной срыва переговоров и недостижения договоренностей. The decision on enterprise geographic boundaries expand markets and access to the international market should be thoroughly researched and justified. For international business is a complex process that requires consideration of a large number of nuances. Specifically, of particular relevance to the issues of research culture of doing business in a country. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1
Czechia
1
Denmark
1
Germany
-1234728930
Greece
115908
Ireland
1127246946
Italy
1
Latvia
1
Lithuania
1
Poland
374770521
Slovenia
1
Turkey
1
Ukraine
1798727969
United Kingdom
84148
United States
1450738916
Unknown Country
1798727968
Downloads
China
1
Germany
5887593
India
1
Latvia
1
Lithuania
1
Poland
1
Turkey
1
Ukraine
632570426
United Kingdom
1
United States
1880761668
Unknown Country
24
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Riazantseva_tezy.pdf | 294.17 kB | Adobe PDF | -1775747578 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.