Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49018
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку |
Other Titles |
Экологический маркетинг как инструмент управления переходом к устойчивому развитию Environmental marketing as a tool for managing the transition to sustainable development |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Лазоренко, В.Є. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing екологічний менеджмент экологический менеджмент environmental management сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49018 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.Є. Лазоренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 11–12 травня 2016 р.): у 2 т. / за заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми: Сумський державний університет, 2016. – Т. 2. – С. 109-111. |
Abstract |
Розглянуто окремі аспекти екологічного маркетингу як інструменту управління процесами переходу до сталого екологічно-орієнтованого розвитку на різних рівнях: держави, галузі, регіону, окремого підприємства чи установи. Рассмотрены отдельные аспекты экологического маркетинга как инструмента управления процессами перехода к устойчивому экологически-ориентированному развитию на разных уровнях: государства, отрасли, региона, отдельного предприятия или учреждения. Considered certain aspects of the environmental marketing as a tool of the management processes of transition to sustainable environmentally-oriented development at different levels: the State, industry, region, and individual enterprise or establishment. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
France
3
Germany
65724
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
402050
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1324
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
72451971
United Kingdom
36227310
United States
1476103779
Unknown Country
72451970
Downloads
Germany
804097
Italy
1
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
1294503416
United Kingdom
2718178
United States
1294503416
Unknown Country
1657704141
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Lazorenko.pdf | 291.05 kB | Adobe PDF | -44734044 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.