Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49147
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Поєднання валеологічного та соціокультурного підходів в розробці технологій запобігання утворенню ризиків розвитку депресивних станів серед студентської молоді |
Authors |
Chernetskyi, Ihor Volodymyrovych
|
ORCID | |
Keywords |
студентська молодь студенческая молодежь college students депресивні розлади депрессивные расстройства depressive disorder |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49147 |
Publisher | Cумський державний університет |
License | |
Citation | Чернецький, І.В. Поєднання валеологічного та соціокультурного підходів в розробці технологій запобігання утворенню ризиків розвитку депресивних станів серед студентської молоді [Текст] / І.В. Чернецький ; наук. кер. О.Ю. Щербина-Яковлева // Перший крок у науку : матеріали VІІІ студентської конференції, м. Суми, 11 грудня 2016 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 290-291. |
Abstract |
Вивчення депресивних та депресивноподібних станів є перспективним науковим напрямом для медичного, психологічного та культурологічного знання. Ці стани вважаються найпоширенішим нервово-фізіологічним розладом. У важких формах вони наближуються до справжнього психічного захворювання. Завдяки розповсюдженості їх інколи називають «хворобою століття». |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Canada
1
China
15
Finland
1
Germany
1
Ireland
35201
Lithuania
1
Netherlands
564
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
675825
United Kingdom
339039
United States
8926636
Unknown Country
675824
Downloads
China
1
Germany
249493
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
2020738
United Kingdom
1
United States
7200160
Unknown Country
8
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chernetskyi_depresyvnyi_stan.pdf | 956.98 kB | Adobe PDF | 9470403 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.