Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49188
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Tytarenko, Yuliia Vasylivna |
ORCID | |
Keywords |
підприємства предприятия company внутрішній маркетинг внутренний маркетинг internal marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49188 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, Н.С. Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Ю.В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 40-41. |
Abstract |
В нинішніх нестабільних ринкових умовах треба переглядати концепції та
інструменти впливу на кінцевого споживача, тому вчені приділяють багато
уваги вивченню поняття внутрішнього маркетингу. Представниками
Північної (Скандинавської) школи було вперше запропоновано визначення
внутрішнього маркетингу. Вони вважають, що процес, який спрямований на
внутрішній персонал фірми, має на меті створення організаційних і
мотиваційних умов праці, та в свою чергу активно сприяв створенню
функціональних якостей обслуговування прийнято називати внутрішнім
маркетингом. Для ефективності та подальшого успіху серед зовнішніх
споживачів, керівництву в першу чергу треба продати свій продукт або
послугу внутрішньому споживачеві, тобто персоналу. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1382296449

1246297

1

46070

1

257539692

1

552

12480676

5278385

1382296450

12480675
Downloads

1

3262340

1

226007028

92141

1382296448

2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_vnutrishnii_marketynh.pdf | 965.52 kB | Adobe PDF | 1611657961 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.