Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49226
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гендерні образи і стереотипи сучасної української реклами |
Authors |
Вишняк, Л.Н.
|
ORCID | |
Keywords |
гендерний стереотип гендерный стереотип gender stereotype реклама advertising |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49226 |
Publisher | Cумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вишняк, Л.Н. Гендерні образи і стереотипи сучасної української реклами [Текст] / Л.Н. Вишняк // Перший крок у науку : матеріали VІІІ студентської конференції, м. Суми, 11 грудня 2016 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 314-315. |
Abstract |
Цікавою темою сьогодення є стереотипи − норми, канони, закони, звичаї, традиції, забобони суспільства, які впливають на світогляд та поведінку і сприяють невірному сприйняттю дійсності. Кожен день ми стикаємось з проблемою стереотипного мислення у людей, яке може бути нав'язане громадською думкою, або сформоване на основі особистих спостережень. У більшості випадків на шаблонність впливають засоби масової інформації. Щодня ми спостерігаємо стандартні картинки та статті в газетах, журналах, інтернеті, телевізорі, і це відкладається в нашій свідомості на довгий час, бо зазвичай демонструється ким ми є, ким маємо бути і це вигідно використовується виробниками будь-якої продукції та не тільки за допомогою ЗМІ у вигляді реклами. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views

481621

1

48634123

121994

10510

12739778

168932750

6491883

3246674

97206152

12
Downloads

1

1

3

1

1

1

1

12739778

1

97206153

5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vyshniak_reklama.pdf | 730.7 kB | Adobe PDF | 109945946 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.