Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49437
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутність поняття провокаційний маркетинг та приклади його застосування |
Authors |
Тeслeнко, Л.A.
|
ORCID | |
Keywords |
провокаційний маркетинг провокационный маркетинг provocative marketing реклама advertising |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49437 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тeслeнко, Л.A. Сутність поняття провокаційний маркетинг та приклади його застосування [Текст] / Л.A. Тeслeнко; нaук. кeр. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 49-50. |
Abstract |
Сучасний медіапростір перенасичений рекламними повідомленнями.
Кожного дня споживачі отримують досить багато рекламних повідомлень з
різних джерел. Для просування своїх товарів на ринках фахівці з реклами вже
давно ведуть справжню війну за увагу аудиторії. Нещодавно в арсеналі
маркетологів з’явився новий інструмент впливу на споживачів -
провокаційний маркетинг. Провокаційний маркетинг - особливий тип заходів
або навіть ринкового позиціонування компаній, що відрізняється від
стандартних рекламних технологій насамперед незвичністю рішень [2]. Деякі
експерти виділяють провокаційний маркетинг як особливий вид реклами, що
доповнює ATL і BTL-заходи в тих випадках, коли вони неефективні або
неможливі в силу заборон чиновників або законодавства. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

37

3

15476267

2

1

1

1

89562091

736632

89562090

195337141
Downloads

1

7907

89562085

1

1

1

1

1

1

89562089

1

727746512

7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teslenko_provokatsiinyi_marketynh.pdf | 939.95 kB | Adobe PDF | 906878608 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.