Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій |
Other Titles |
Классификация основных форм и видов маркетинговых интернет-комуникаций Classification of basic forms and types of marketing on-line communications |
Authors |
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Saher, Liudmyla Yuriivna Illiashenko, Nataliia Serhiivna Рязанцева, Ю.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
інтернет-маркетинг комунікації маркетингові інтернет-комунікації комунікаційні інтернет-технології засоби інтернет-комунікацій інтернет-реклама медіа-засоби веб-ресурс сайт TTL-інструменти интернет-маркетинг коммуникации маркетинговые интернет- коммуникации коммуникационные интернет-технологии средства интернет-коммуникаций интернет-реклама средства масс-медиа веб-ресурс сайт TTL-инструменты Internet-marketing communication marketing on-line communications communicative Internet-technology tools of Internet communications Internet-advertising means of mass media web resource website TTL-tools |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446 |
Publisher | Cумський державний університет |
License | |
Citation | Мельник, Ю.М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 43-55. |
Abstract |
У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій. В статье проанализированы различные подходы к классификации маркетинговых интернет-коммуникаций, определено их место в системе коммуникаций предприятия. Авторами предложена наиболее обобщенная структура маркетинговых интернет-коммуникаций, которая была дополнена такими формами, как коммуникационные интернет-технологий и средства интернет-коммуникаций, также представлены типовые определения и виды предлагаемых категорий. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Brazil
1
Canada
1
China
1
Czechia
1
Finland
1
France
1941285591
Germany
565731002
Greece
1
Ireland
1915265
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
41723
Russia
1
Slovenia
1
Ukraine
-1632033657
United Kingdom
1941285576
United States
-1905408671
Unknown Country
1668745765
Downloads
China
1
Czechia
10746866
EU
1
Estonia
13690718
Finland
923480442
France
-1427783839
Georgia
1
Germany
565731003
India
1
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
1915269
Netherlands
1
Poland
4859146
Russia
14
Singapore
1
Spain
4859150
Switzerland
-1427783841
Ukraine
-1632033656
United Kingdom
7802988
United States
-1905408672
Unknown Country
-1462346437
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnyk_klasyfikatsiia.pdf | 441.7 kB | Adobe PDF | -2027303544 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.