Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій |
Other Titles |
Классификация основных форм и видов маркетинговых интернет-комуникаций Classification of basic forms and types of marketing on-line communications |
Authors |
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Saher, Liudmyla Yuriivna ![]() Illiashenko, Nataliia Serhiivna Рязанцева, Ю.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
інтернет-маркетинг комунікації маркетингові інтернет-комунікації комунікаційні інтернет-технології засоби інтернет-комунікацій інтернет-реклама медіа-засоби веб-ресурс сайт TTL-інструменти интернет-маркетинг коммуникации маркетинговые интернет- коммуникации коммуникационные интернет-технологии средства интернет-коммуникаций интернет-реклама средства масс-медиа веб-ресурс сайт TTL-инструменты Internet-marketing communication marketing on-line communications communicative Internet-technology tools of Internet communications Internet-advertising means of mass media web resource website TTL-tools |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446 |
Publisher | Cумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мельник, Ю.М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 43-55. |
Abstract |
У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій. В статье проанализированы различные подходы к классификации маркетинговых интернет-коммуникаций, определено их место в системе коммуникаций предприятия. Авторами предложена наиболее обобщенная структура маркетинговых интернет-коммуникаций, которая была дополнена такими формами, как коммуникационные интернет-технологий и средства интернет-коммуникаций, также представлены типовые определения и виды предлагаемых категорий. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

1

1941285591

565731002

1

1915265

1

1

1

41723

1

1

-1632033657

1941285576

-1905408671

1668745765
Downloads

1

10746866

1

13690718

923480442

-1427783839

1

565731003

1

1

1

1915269

1

4859146

14

1

4859150

-1427783841

-1632033656

7802988

-1905408672

-1462346437

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnyk_klasyfikatsiia.pdf | 441.7 kB | Adobe PDF | -2027303544 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.