Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49448
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Клісіньскі, Я.С.
Молибог, М.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords розроблення упаковки
пакування
інноваційна діяльність
товар
логістика
управління розподілом
packaging development
packaging
innovative activity
product
logіstic
distribution management
разработка упаковки
упаковка
инновационная деятельность
товар
логистика
управление распределением
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49448
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів [Текст] / О.А. Біловодська, Я.С. Клісіньскі, М.А. Молибог // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 31-42.
Abstract У статті проаналізовано сутність, функції та вимоги до упаковки, виконано відповідну систематизацію підходів, визначено роль пакування у процесі інноваційної діяльності та управління розподілом товарів. За результатами виконаного дослідження на основі критичного аналізу існуючих підходів щодо розроблення упаковки запропоновано власний методичний інструментарій, який поєднує роботу не лише виробників (конструкторів, дизайнерів), а й маркетологів з удосконаленням форми технічного завдання.
В статье проанализированы сущность, функции и требования к упаковке, выполнена соответствующая систематизация подходов, определена роль упаковки в процессе инновационной деятельности и управления распределением товаров. По результатам выполненного исследования на основе критического анализа существующих подходов к разработке упаковки предложен собственный методический инструментарий, объединяющий работу не только производителей (конструкторов, дизайнеров), но и маркетологов с усовершенствованием формы технического задания.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
70730
Germany Germany
1960876
Greece Greece
1
Ireland Ireland
176588
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1620
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
37192888
United Kingdom United Kingdom
16511084
United States United States
668257847
Unknown Country Unknown Country
761364527

Downloads

Bulgaria Bulgaria
679347
China China
1
Finland Finland
1960873
France France
176569
Germany Germany
295831127
India India
1
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
3
Poland Poland
1960872
Romania Romania
1
Russia Russia
353157
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
482044487
United Kingdom United Kingdom
6475
United States United States
761364527
Unknown Country Unknown Country
761364528

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_pakuvannia.pdf 577.79 kB Adobe PDF -1989225320

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.