Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49448
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Клісіньскі, Я.С. Молибог, М.А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
розроблення упаковки пакування інноваційна діяльність товар логістика управління розподілом packaging development packaging innovative activity product logіstic distribution management разработка упаковки упаковка инновационная деятельность товар логистика управление распределением |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49448 |
Publisher | Cумський державний університет |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів [Текст] / О.А. Біловодська, Я.С. Клісіньскі, М.А. Молибог // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 31-42. |
Abstract |
У статті проаналізовано сутність, функції та вимоги до упаковки, виконано відповідну систематизацію підходів, визначено роль пакування у процесі інноваційної діяльності та управління розподілом товарів. За результатами виконаного дослідження на основі критичного аналізу існуючих підходів щодо розроблення упаковки запропоновано власний методичний інструментарій, який поєднує роботу не лише виробників (конструкторів, дизайнерів), а й маркетологів з удосконаленням форми технічного завдання. В статье проанализированы сущность, функции и требования к упаковке, выполнена соответствующая систематизация подходов, определена роль упаковки в процессе инновационной деятельности и управления распределением товаров. По результатам выполненного исследования на основе критического анализа существующих подходов к разработке упаковки предложен собственный методический инструментарий, объединяющий работу не только производителей (конструкторов, дизайнеров), но и маркетологов с усовершенствованием формы технического задания. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1
France
70730
Germany
1960876
Greece
1
Ireland
176588
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1620
Singapore
1
Ukraine
37192888
United Kingdom
16511084
United States
668257847
Unknown Country
761364527
Downloads
Bulgaria
679347
China
1
Finland
1960873
France
176569
Germany
295831127
India
1
Ireland
1
Israel
1
Italy
1
Latvia
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
3
Poland
1960872
Romania
1
Russia
353157
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
482044487
United Kingdom
6475
United States
761364527
Unknown Country
761364528
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_pakuvannia.pdf | 577.79 kB | Adobe PDF | -1989225320 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.