Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49478
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Pedagogical conditions of motivational-value relation of students to physical culture
Authors Stasiuk, Roman Mykolaiovych
ORCID
Keywords physical culture
фізична культура
физическая культура
motivation
мотивація
мотивация
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49478
Publisher Sumy State University
License
Citation Stasiuk, R. М. Pedagogical conditions of motivational-value relation of students to physical culture [Текст] / R. М. Stasiuk // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту : тези доповідей І Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 17-18 квітня 2014 р. / Відп. за вип. В.М. Сергієнко. - Суми : СумДУ, 2014. - С. 61-62.
Abstract Contents of sports activities specified through motivational sphere that includes motives, interests, values. By driving forces of human behavior are also feelings and emotions. Motivational scope determines not only the important activities carried out , but the prospect of further development activities in the desired direction.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Canada Canada
1
China China
4858086
Germany Germany
22481674
Ireland Ireland
30054
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
475
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
602968
United Kingdom United Kingdom
284083
United States United States
16098921
Unknown Country Unknown Country
602967
Vietnam Vietnam
4112

Downloads

China China
4858084
Germany Germany
22481673
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1808750
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9716169
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Stasiuk_motivation.pdf 279.2 kB Adobe PDF 38864681

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.