Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49484
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Прояв особистісно-орієнтованого підходу у фізичному вихованні студентів |
Authors |
Korol, Svitlana Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5270-3467 |
Keywords |
фізичне виховання физическое воспитание фізична культура физическая культура |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49484 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Король, С. А. Прояв особистісно-орієнтованого підходу у фізичному вихованні студентів [Текст] / С. А. Король // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту : тези доповідей І Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 17-18 квітня 2014 р. / Відп. за вип. В.М. Сергієнко. - Суми : СумДУ, 2014. - С. 71-72. |
Abstract |
Гуманізація сучасної вищої освіти передбачає
переорієнтацію на особистість, на виховання людини, як
унікальної творчої індивідуальності, яка прагне
самоактуалізації, здатної здійснювати свідомий і
відповідальний вибір у різноманітних життєвих ситуаціях.
Гуманістичні тенденції у фізичному вихованні передбачають
відмову від тотальної уніфікації і стандартизації, авторитарних
методів навчального процесу і звернення до особистості
студента, його інтересів і потреб у сфері фізкультурно-
спортивної діяльності. Зазначений підхід передбачає
перехід до суб’єктно-суб’єктних відносин в освіті, коли
особистість, детермінована соціальними умовами, виступає
вирішальною стороною цих відносин, надаючи їм рис
вибірковості, системності, цілісності і саморозвитку. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

1

1

2

757

1

15659

7938

45453

15658
Downloads

3

756

759

1

45453

1

85472

5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
korol_fizychne_vykhovannia.pdf | 429.25 kB | Adobe PDF | 132450 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.