Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49519
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій |
Other Titles |
The impact of the economic crisis on domestic consumers behavior and perception of innovation Влияние экономического кризиса на поведение отечественных потребителей и восприятие инноваций |
Authors |
Решетнікова, І.Л.
Сагайдак, М.П. |
ORCID | |
Keywords |
поведінка споживача економічна криза ВВП рівень життя економія витрат інновації рівень доходів індекс споживчих переваг психографічний портрет споживача поведение потребителя экономический кризис ВВП уровень жизни экономия затрат инновации уровень доходов индекс потребительских предпочтений психографический портрет потребителя consumer behavior economic crisis GDP standard of living cost savings innovation income index of consumer preferences consumer psychographic portrait |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49519 |
Publisher | Cумський державний університет |
License | |
Citation | Решетнікова, І.Л. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст] / І.Л. Решетнікова, М.П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2016/4/191-205 |
Abstract |
У статті з’ясовано яким чином політична та економічна криза останніх років вплинула на поведінку українських споживачів; як змінилися їх переваги щодо придбання речей, проведення вільного часу, спілкування, навчання; як споживачі оцінюють своє економічне становище, чого очікують у майбутньому та як структурні зміни в споживчих настроях і доходах населення відбилися на їх готовності сприймати інноваційні продукти. Визначено економічні чинники, що мають найбільший ступінь впливу на споживчу поведінку. Доведено, що політична нестабільність та економічна криза негативно впливають на рівень споживання українців і в цілому гальмують як процес упровадження інноваційних продуктів на вітчизняний ринок, так і процес еволюційного становлення культури споживання в Україні. Одержані результати дозволять відстежувати у динаміці основні соціальні індикатори: рівень доходів, споживчі настрої, рівень життя, зміни у стилі життя і психографічних характеристиках, споживання товарів і послуг, а сформульовані висновки дають уяву про пріоритети споживачів і можуть бути використані підприємствами для коригування власної маркетингової інноваційної політики. В статье определено, каким образом политический и экономический кризис последних лет влияет на поведение украинских потребителей; как изменились их предпочтения относительно приобретения вещей, времяпрепровождения, общения, обучения; как потребители оценивают свое экономическое состояние, чего ожидают в будущем и как структурные изменения в потребительских настроениях и доходах населения отображаются на их готовности воспринимать инновационные продукты. Определены экономические факторы, которые имеют наибольшую степень влияния на потребительское поведение. Доказано, что политическая нестабильность и экономический кризис негативно влияют на уровень потребления украинцев и в целом тормозят как процесс внедрения инновационных продуктов на отечественный рынок, так и процесс эволюционного становления культуры потребления в Украине. Полученные результаты позволят отслеживать в динамике основные социальные индикаторы: уровень доходов, потребительские настроения, уровень жизни, изменения в стиле жизни и психографических характеристиках, потреблении товаров и услуг, а сформулированные выводы дают представление о приоритетах потребителей и могут быть использованы предприятиями для корректировки собственной маркетинговой инновационной политики. The purpose of the article is to find out how the political and economic crisis of recent years has affected the behavior of Ukrainian consumers. How changed their preferences in purchasing of things, leisure, communication and training. As consumers evaluate their economic situation, what is expected in the future and how structural changes in consumer confidence and incomes reflected in their willingness to take innovative products. The study involved the use of secondary information from official sources state institutions regarding economic situation in Ukraine, and the results of a survey conducted by professional marketing agencies on consumer sentiment population. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Brazil
1
Canada
2
China
1
France
1
Germany
330585170
Greece
7709
Ireland
218674
Italy
3
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1050
Poland
3336156
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
23580868
United Kingdom
11791487
United States
1029138357
Unknown Country
19
Downloads
Canada
1
China
2
Czechia
1
EU
1
Finland
1
France
1
Germany
659617207
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
4
Sweden
1
Ukraine
290096060
United Kingdom
1
United States
1029138358
Unknown Country
1398659503
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Reshetnikova_vplyv_ekonomichnoi_kryzy.pdf | 384.49 kB | Adobe PDF | -917456152 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.