Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49597
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Managing economic growth: marketing, management and innovations |
Other Titles |
Управление экономическим ростом: маркетинг, менеджмент и инновации Управління економічним зростанням: маркетинг, менеджмент і інновації |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() Strielkowski, W. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing innovation інноваційний менеджмент инновационный менеджмент innovation management інноваційний розвиток инновационное развитие innovative development інновації в маркетингу инновации в маркетинге innovation in marketing логістика логистика Logistics сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49597 |
Publisher | Prague Institute for Qualification Enhancement |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Managing economic growth: marketing, manage-ment, and innovations [Text] / Editors: S.M. Illiashenko, W. Strielkowski. - 1st edition. - Prague: Institute for Qualification Enhancement, 2016. - 640 p. |
Abstract |
Авторами монографії зроблена спроба дослідити організаційно-економічні передумови удосконалення теоретико-методологічних засад, а також існуючих інструментів і методів управління інноваційним розвитком на різних рівнях узагальнення та запропонувати на цій основі свої власні підходи, які дозволяють більш ефективно приводити у відповідність внутрішні можливості інноваційного розвитку (потенціал інноваційного розвитку) господарюючих суб’єктів до зовнішніх, що генеруються ринком. Авторами сделана попытка исследовать организационно-экономические предпосылки совершенствования теоретико-методических основ, а также существующих инструментов и методов управления инновационным завитием на разных уровнях обощения и предложить на этой основе свои собственные подходы, которые позволяют более эффективно приводить в соответствие внутренние возможности инновационного развития (потенциал инновационного развития) хозяйствующих субъектов к внешним, которые генерируются рынком. The authors of the monograph have attempted to examine the organizational-economic preconditions of the theoretical and methodological framework improvement, as well as existing management tools and methods of innovative development at different levels of aggregation and to suggest on this basis their own approaches that allow to align more effectively the innovative development internal capabilities (the innovative development potential) of business entities accordingly to the external, which are generated by the market. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

58908

58902

74297

-1696431430

161

1

1343275802

3

1

1

1

1

889456

1

96069979

1

8

318

-1696431426

1

1

2083525990

96069981

1

1

1

1

1

55569

161842

-1460103835

-1824603807

8776741
Downloads

-1696431428

117796

35106961

1

1

165

163

966467383

2083525992

2

1

1710698711

1

2083525986

319

966467383

160

58916

65588476

3

81241

35106960

-1997050502

4625470

3

1

2

1

927587261

4

2

3

1319142981

2

3

1

4625461

1

-1997050503

2

1

-1696431431

58907

1

-1696431425

54354

4625460

4625473

8

1

1

1

1

1

3083637

-1030706728

217270

-1696431431

-1223776242

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_mono_prague_2016.pdf | 8.56 MB | Adobe PDF | 1476050542 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.