Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49676
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка цінової стратегії при виході фірми на міжнародний ринок
Other Titles Develop pricing strategy when entering the international market firms
Authors Івахненко, Н.О.
ORCID
Keywords цінова стратегія
міжнародний ринок
pricing strategy
international market
Type Masters thesis
Date of Issue 2003
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49676
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Івахненко, Н.О. Розробка цінової стратегії при виході фірми на міжнародний ринок [Текст] : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра; спец.: 8.050206 - менеджмент зовнішньоекономічної діяльності / Н.О. Івахненко; наук. кер. С.В. Леонов – Суми: УАБС, 2003. –100 с.
Abstract Розглянуто розробку цінової стратегії при виході фірми на міжнародний ринок
A development of pricing strategy when entering the international market firms
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
47
Ireland Ireland
46114
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1839
Russia Russia
1
Singapore Singapore
10791024
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
878739
United Kingdom United Kingdom
225594
United States United States
30024175
Unknown Country Unknown Country
878738

Downloads

China China
1
France France
92236
Germany Germany
92231
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
158909
Netherlands Netherlands
158910
Poland Poland
92229
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
17202151
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10791028
Unknown Country Unknown Country
42846404

Files

File Size Format Downloads
Ivakhnenko_mizhnarodnyi_rynok.pdf 917.9 kB Adobe PDF 71434107

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.