Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49772
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гендерний аудит діяльності вищих навчальних закладів |
Authors |
Svitailo, Nina Dmytrivna
![]() Savelieva, Yuliia Mykhailivna ![]() Давліканова, О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4944-1064 http://orcid.org/0000-0001-8981-5465 |
Keywords |
вищий навчальний заклад высшее учебное заведение higher education institution гендерна рівність гендерное равенство gender equality гендерний аудит гендерный аудит gender audit гендерна освіта гендерное образование gender education |
Type | Book |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49772 |
Publisher | Fridrich Ebert Stiftung |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Світайло, Н. Гендерний аудит діяльності вищих навчальних закладів [Текст] : практичний посіб. / Н. Світайло, Ю. Савельєва, О. Давліканова. - Fridrich Ebert Stiftung; Всеукр. мережа осередків гендер. освіти, 2016. - 38 с. |
Abstract |
У збірці висвітлено теоретичні напрацювання та досвід проведення гендерного аудиту діяльності вищих навчальних закладів України, набутий в рамках спільної діяльності осередків - членів Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти ВНЗ. В сборнике освещены теоретические наработки и опыт проведения гендерного аудита деятельности высших учебных заведений Украины, приобретенный в рамках совместной деятельности организаций - членов Всеукраинской сети центров гендерного образования вуза. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

2

3

48485

94433

527491

424387639

2

1

8506

2

1

263745

15805336

104547682

-1235425689

-84652833
Downloads

1

1

193290026

1

1

1

148958345

1

-1235425690

21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Svitailo_Savelieva_hendernyi_audyt.pdf | 438.49 kB | Adobe PDF | -893177292 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.