Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50354
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток ринку інновацій в Україні |
Other Titles |
Development of market of innovations in Ukraine |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 |
Keywords |
маркетинг інновацій інноваційна діяльність маркетинг innovation marketing innovation activity marketing |
Type | Book chapter |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50354 |
Publisher | Університетська книга |
License | |
Citation | Васильєва, Т.А. Розвиток ринку інновацій в Україні [Текст] / Васильєва Т.А. // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2008. - Р. 2. - С. 55-89. |
Abstract |
У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на засадах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. The monograph investigates the methodological and theoretical and methodological problems of marketing innovation and innovations in marketing. The conceptual foundations of marketing innovations, theoretical and methodological principles of the marketing mix components of product innovation, approaches to economic-mathematical modeling of the development and promotion of innovations to the market. Deals with innovative approaches to developing and promoting of innovations into the market, management of potential of innovative development on the base of marketing innovation, motivation innovation environmentally relevant activities. For professionals of marketing innovation, teachers, postgraduates and students of economic specialties of higher educational institutions. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1
EU
1
Germany
46
Greece
1
India
1
Ireland
50230
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1221
Singapore
1
Ukraine
684928
United Kingdom
186838
United States
1708656
Unknown Country
684927
Downloads
China
3
Germany
27554
Israel
1
Lithuania
1
Russia
553
Singapore
1
Ukraine
1708655
United Kingdom
1
United States
3316856
Unknown Country
9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasylieva_innovations_in_Ukraine.pdf | 8.8 MB | Adobe PDF | 5053634 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.