Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50365
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг |
Other Titles |
Marketing |
Authors |
Bondarenko, Alla Fedorivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 |
Keywords |
маркетинг маркетингові дослідження маркетингова цінова політика маркетингова товарна політика маркетингова політика продажу маркетингова політика просування організація маркетингу маркетинговий контроль marketing market research marketing pricing commodity marketing policy marketing policy of selling marketing promotion policy organization of marketing marketing control маркетинговые исследования маркетинговая ценовая политика маркетинговая товарная политика маркетинговая политика реализации маркетинговая политика продвижения организация маркетинга маркетинговый контроль план маркетинга предприятия |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50365 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бондаренко, А.Ф. Маркетинг [Текст] : навч.-метод. посіб. / А.Ф. Бондаренко. - Суми: УАБС НБУ, 2008. - 98 с. |
Abstract |
Курс лекцій підготовлений відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напрямку 0501 - "Економіка і підприємництво" з урахуванням вимог Болонської декларації.
Мета видання - формування у студентів знань, умінь та навичок, необхідних для розробки та впровадження сучасної маркетингової концепції в діяльності підприємств та організацій.
Призначений для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання. Курс лекций подготовлен в соответствии с образовательно-профессиональной программой подготовки бакалавра направления 0501 - "Экономика и предпринимательство" с учетом требований Болонской декларации. Цель издания - формирование у студентов знаний, умений и навыков, необходимых для разработки и внедрения современной маркетинговой концепции в деятельности предприятий и организаций. Предназначен для студентов экономических специальностей всех форм обучения. Lectures were prepared according to the educational and vocational training programs bachelor in 0501 - "Business and Entrepreneurship," with the requirements of the Bologna Declaration. The purpose of the publication is the formation of students' knowledge and skills necessary to develop and implement modern marketing concept in the activities of enterprises and organizations. It was designed for students of economic specialties of all forms of learning. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ БТ) |
Views

-1680556379

1

1

-1680556385

1

172625

1

1

1

1248396629

45227097

22614633

-1680556380

45227096
Downloads

1

789785

1

1

1

1985226

1248396624

-1680556384

1

1985254

4376194

4376196

1

877488640

877488640

4376199

1

-1680556386

135672689

1248396626

614936239
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bondarenko_marketing.pdf | 662.12 kB | Adobe PDF | 1659155549 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.