Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50365
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг |
Other Titles |
Marketing |
Authors |
Bondarenko, Alla Fedorivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 |
Keywords |
маркетинг маркетингові дослідження маркетингова цінова політика маркетингова товарна політика маркетингова політика продажу маркетингова політика просування організація маркетингу маркетинговий контроль marketing market research marketing pricing commodity marketing policy marketing policy of selling marketing promotion policy organization of marketing marketing control маркетинговые исследования маркетинговая ценовая политика маркетинговая товарная политика маркетинговая политика реализации маркетинговая политика продвижения организация маркетинга маркетинговый контроль план маркетинга предприятия |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50365 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Бондаренко, А.Ф. Маркетинг [Текст] : навч.-метод. посіб. / А.Ф. Бондаренко. - Суми: УАБС НБУ, 2008. - 98 с. |
Abstract |
Курс лекцій підготовлений відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напрямку 0501 - "Економіка і підприємництво" з урахуванням вимог Болонської декларації.
Мета видання - формування у студентів знань, умінь та навичок, необхідних для розробки та впровадження сучасної маркетингової концепції в діяльності підприємств та організацій.
Призначений для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання. Курс лекций подготовлен в соответствии с образовательно-профессиональной программой подготовки бакалавра направления 0501 - "Экономика и предпринимательство" с учетом требований Болонской декларации. Цель издания - формирование у студентов знаний, умений и навыков, необходимых для разработки и внедрения современной маркетинговой концепции в деятельности предприятий и организаций. Предназначен для студентов экономических специальностей всех форм обучения. Lectures were prepared according to the educational and vocational training programs bachelor in 0501 - "Business and Entrepreneurship," with the requirements of the Bologna Declaration. The purpose of the publication is the formation of students' knowledge and skills necessary to develop and implement modern marketing concept in the activities of enterprises and organizations. It was designed for students of economic specialties of all forms of learning. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
-1680556379
Canada
1
France
1
Germany
-1680556385
Greece
1
Ireland
172625
Italy
1
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1248396629
Ukraine
45227097
United Kingdom
22614633
United States
-1680556380
Unknown Country
45227096
Downloads
Austria
1
Canada
789785
China
1
Czechia
1
Denmark
1
Finland
1985226
France
1248396624
Germany
-1680556384
Indonesia
1
Ireland
1985254
Italy
4376194
Japan
4376196
Lithuania
1
Netherlands
877488640
Poland
877488640
Russia
4376199
Slovakia
1
Ukraine
-1680556386
United Kingdom
135672689
United States
1248396626
Unknown Country
614936239
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bondarenko_marketing.pdf | 662.12 kB | Adobe PDF | 1659155549 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.