Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50525
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації |
Authors |
Пересадько, Г.О.
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетингова стратегія товарна політика marketing strategy product policy |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50525 |
Publisher | Університетська книга |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С.М. Ілляшенко, Г.О. Пересадько; за заг. ред. С.М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2009. – 328 с. |
Abstract |
Прискорення темпів науково-технічного прогресу, що відбувається протягом останніх десятиріч, посилення конкуренції, яке спричиняється глобалізацією економіки різко загострюють проблеми підвищення конкурентоспроможності товаровиробників, удосконалення маркетингової товарної політики, пошуку і реалізації їх конкурентних переваг. При цьому динамічні зміни умов і середовища господарювання потребують постійного вдосконалення та оновлення асортименту продукції, технологій її виробництва та просування на ринку з метою оперативного пошуку і реалізації ринкових можливостей інноваційного розвитку, який для України є безальтернативним. Acceleration of rates of scientific and technical progress, that takes place during the last decades, strengthening of competition, that is caused by globalization of economy sharply sharpen the problems of increase of competitiveness of commodity producers, improvement of marketing commodity policy, search and realization of them competitive edges. Thus the dynamic changes of terms and environment of menage require permanent perfection and updating of assortment of products, technologies of her production and advancement at the market with the aim of operative search and realization of market possibilities of innovative development that is for Ukraine. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1311735597
Czechia
25798409
Egypt
1
France
1736222166
Germany
-2116229663
Greece
116778777
Ireland
1668878506
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
591041995
Poland
59619
Romania
1
Russia
169692
Singapore
1
Slovakia
1
Switzerland
1
Ukraine
-466490709
United Kingdom
101250
United States
-466490701
Unknown Country
-1249526966
Downloads
Armenia
-82408905
Australia
1
Austria
1025581512
Azerbaijan
1
Belgium
407979948
Bulgaria
-543163333
Canada
1025581438
Croatia
1
Cyprus
643865404
Czechia
-141079777
Denmark
-543163326
Estonia
-1238032532
Finland
827025448
France
1181877172
Georgia
117709
Germany
-466490707
Greece
1
Hungary
827025385
Ireland
-466490707
Israel
1
Italy
-82408874
Japan
1
Latvia
-126830010
Lithuania
-543163356
Moldova
-1286165897
Montenegro
1
Morocco
1
Netherlands
1181877166
Norway
-543163341
Poland
-2116229656
Portugal
1867906100
Romania
-519301500
Russia
-388477675
Serbia
1
Singapore
-577676154
Slovakia
-780949147
Spain
-543163317
Switzerland
-543163350
Turkey
1025581501
Ukraine
-1249526904
United Kingdom
-543163319
United States
937733272
Unknown Country
-1249526791
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | 673380782 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.