Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50525
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації
Authors Пересадько, Г.О.
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетингова стратегія
товарна політика
marketing strategy
product policy
Type Monograph
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50525
Publisher Університетська книга
License
Citation Ілляшенко, С.М. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С.М. Ілляшенко, Г.О. Пересадько; за заг. ред. С.М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2009. – 328 с.
Abstract Прискорення темпів науково-технічного прогресу, що відбувається протягом останніх десятиріч, посилення конкуренції, яке спричиняється глобалізацією економіки різко загострюють проблеми підвищення конкурентоспроможності товаровиробників, удосконалення маркетингової товарної політики, пошуку і реалізації їх конкурентних переваг. При цьому динамічні зміни умов і середовища господарювання потребують постійного вдосконалення та оновлення асортименту продукції, технологій її виробництва та просування на ринку з метою оперативного пошуку і реалізації ринкових можливостей інноваційного розвитку, який для України є безальтернативним.
Acceleration of rates of scientific and technical progress, that takes place during the last decades, strengthening of competition, that is caused by globalization of economy sharply sharpen the problems of increase of competitiveness of commodity producers, improvement of marketing commodity policy, search and realization of them competitive edges. Thus the dynamic changes of terms and environment of menage require permanent perfection and updating of assortment of products, technologies of her production and advancement at the market with the aim of operative search and realization of market possibilities of innovative development that is for Ukraine.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1311735597
Czechia Czechia
25798409
Egypt Egypt
1
France France
1736222166
Germany Germany
-2116229663
Greece Greece
116778777
Ireland Ireland
1668878506
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
591041995
Poland Poland
59619
Romania Romania
1
Russia Russia
169692
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-466490709
United Kingdom United Kingdom
101250
United States United States
-466490701
Unknown Country Unknown Country
-1249526966

Downloads

Armenia Armenia
-82408905
Australia Australia
1
Austria Austria
1025581512
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belgium Belgium
407979948
Bulgaria Bulgaria
-543163333
Canada Canada
1025581438
Croatia Croatia
1
Cyprus Cyprus
643865404
Czechia Czechia
-141079777
Denmark Denmark
-543163326
Estonia Estonia
-1238032532
Finland Finland
827025448
France France
1181877172
Georgia Georgia
117709
Germany Germany
-466490707
Greece Greece
1
Hungary Hungary
827025385
Ireland Ireland
-466490707
Israel Israel
1
Italy Italy
-82408874
Japan Japan
1
Latvia Latvia
-126830010
Lithuania Lithuania
-543163356
Moldova Moldova
-1286165897
Montenegro Montenegro
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
1181877166
Norway Norway
-543163341
Poland Poland
-2116229656
Portugal Portugal
1867906100
Romania Romania
-519301500
Russia Russia
-388477675
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
-577676154
Slovakia Slovakia
-780949147
Spain Spain
-543163317
Switzerland Switzerland
-543163350
Turkey Turkey
1025581501
Ukraine Ukraine
-1249526904
United Kingdom United Kingdom
-543163319
United States United States
937733272
Unknown Country Unknown Country
-1249526791

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko.pdf 2.46 MB Adobe PDF 673380782

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.