Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50550
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання технологій Web 2.0 для організації самостійної роботи студентів-магістрантів у курсі "Англійської мови професійного спілкування" |
Other Titles |
Использование технологий Web 2.0 для организации
самостоятельной работы студентов-магистрантов в курсе изучения
английского языка Blending Web 2.0 technology to enhance student independent work in an ESP graduate course |
Authors |
Mulina, Nataliia Ihorivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3492-0553 |
Keywords |
технологія Web 2.0 технология Web 2.0 Web 2.0 technology освітні веб-ресурси образовательные веб-ресурсы educational web-resources |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50550 |
Publisher | Гнозис |
License | |
Citation | Муліна, Н. І. Використання технологій Web 2.0 для організації самостійної роботи студентів-магістрантів у курсі "Англійської мови професійного спілкування" / Н. І. Муліна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" – Додаток 1 до Вип.37, Том ІІІ (71) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". – К.: Гнозис, 2016. – С. 165-174. |
Abstract |
Сучасні інструменти Інтернет-технології нового покоління – Web 2.0 – допомагають викладачам організувати самостійну роботу студентів-магістрантів у курсі вивчення англійської мови на якісно новому рівні. У статті проаналізовано два основні підходи до використання технологій у навчальному процесі та зроблено спробу логічно їх поєднати. Робота обґрунтовує використання Вікіпедії в навчальних цілях як інформаційно-довідкового джерела при навчанні засобами технології, у ній наведено принципові положення щодо впровадження когнітивних інструментів при реалізації підходу "навчання разом з технологією". Автором запропонована поетапна організація навчальної діяльності з включенням інструментів технології Web 2.0 на етапі самостійної роботи студентів, надано орієнтовний перелік умінь, формуванню яких сприяє робота над англомовними проектами із залученням таких інструментів. Современные инструменты Интернет-технологии нового поколения – Web 2.0 – помогают преподавателям организовать самостоятельную работу студентов-магистрантов в курсе изучения английского языка на качественно новом уровне. В статье проанализированы два существующих подхода к использованию технологий в учебном процессе и сделана попытка логически их объединить. В работе обосновывается использование Википедии в учебных целях в качестве информационно-справочного издания при обучении средствами технологии, приведены принципы, на которые опираются при использовании когнитивных инструментов в реализации подхода "обучение вместе с технологией". Автором предложена поэтапная организация учебной деятельности с включением инструментов технологии Web 2.0 на этапе самостоятельной работы студентов, представлен ориентировочный перечень умений, формированию которых способствует работа над англоязычными проектами с использований таких инструментов. Web 2.0 technology tools are enablers in teaching/learning process, providing new quality of student independent work in an ESP graduate course. In the paper, we analyse two main approaches to using technology in education and attempt to logically combine them. Wikipedia is offered as an informational and academic resource for implementing learning "from" technology approach. There are also listed some principles for using computer-based cognitive tools in learning "with" technology approach. The author suggests an algorithm of teaching/learning process which involves Web 2.0 technology tools for student independent work organisation and a tentative list of the skills we expect these tolls to favour the development. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Canada
677790
China
2
France
13696
Germany
412885639
Greece
1
Ireland
14842818
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
-88017146
Norway
1
Russia
1
Slovenia
94451381
Sweden
1
Ukraine
145690
United Kingdom
1921196383
United States
-88017139
Unknown Country
497961
Downloads
Canada
1
Czechia
1
Germany
-88017145
Ireland
1
Lithuania
1
Moldova
1
Slovenia
1
Ukraine
1167742231
United Kingdom
1
United States
1762225077
Unknown Country
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mulina_2016.pdf | 512.15 kB | Adobe PDF | -1453017120 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.