Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50609
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу |
Other Titles |
Сущность организационно-педагогических условий педагогического процесса The essence of organizational and pedagogical conditions of the pedagogical process |
Authors |
Yezhova, Olha Oleksandrivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8916-4575 |
Keywords |
педагогічні умови педагогические условия pedagogical conditions організаційно-педагогічні умови организационно-педагогические условия organizational and pedagogical conditions загальноосвітній навчальний заклад общеобразовательное учебное заведение general education учні ученики schoolchildren вчителі учителя teachers |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50609 |
Publisher | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
License | |
Citation | Єжова, О. О. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу [Текст] / О. О. Єжова // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) – Ніжин: НДУ імені Миколи Гоголя, 2014. – №3. – С.39-43. |
Abstract |
У статті наведено теоретичне обґрунтування організаційно-педагогічних умов навчально-виховного процесу. Результати аналізу поняття «організаційно-педагогічні умови» дозволяють прийти до висновку, що це сукупність взаємопов’язаних обставин, які забезпечуються на управлінському рівні для досягнення запланованої мети й стосуються управління педагогами та їх професійною діяльністю, а також учнями та їх діяльністю. Організаційно-педагогічні умови можуть стосуватися ресурсів, науково-методичного забезпечення та моніторингу здійснюваного педагогічного процесу. В статье приведено теоретическое обоснование организационно-педагогических условий учебно-воспитательного процесса. Результаты анализа понятия «организационно-педагогические условия» позволяют прийти к выводу, что это совокупность взаимосвязанных обстоятельств, обеспечивающихся на управленческом уровне для достижения намеченной цели и касающиеся управления педагогами и их профессиональной деятельностью, а также учащимися и их деятельностью. Организационно-педагогические условия могут касаться ресурсов, научно-методического обеспечения и мониторинга осуществляемого педагогического процесса. The article presents the theoretical foundation of organizational and pedagogical conditions of the educational process. The results of the analysis of the concept of the «organizational and pedagogical conditions» can conclude that it is a set of interrelated circumstances that are provided at the management level to achieve the planned objectives and related control teachers and their profession, as well as schoolchildren and their activities. Organizational-pedagogical conditions may relate to resources, scientific methods of monitoring and ongoing educational process. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

1

2409144

207353605

1

926975

1

1

1

1

-1399172720

516356035

48823908

-213912719
Downloads

1

3891316

-1087628895

1

1

3891316

-311742509

18701

409390325

12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yezhova.pdf | 257.84 kB | Adobe PDF | -982179731 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.