Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50618
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Здоров’язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів |
Other Titles |
Health saving technology in educational system of formation of values related to health among students of vocational educational establishments Здоровьесберегающие технологии в педагогической системе формирования ценностного отношения к здоровью у учащихся профессионально-технических учебных учреждений |
Authors |
Yezhova, Olha Oleksandrivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8916-4575 |
Keywords |
педагогічні технології педагогические технологии educational technology здоров’язбережувальні технології здоровьесберегающие технологии healthcare technology ціннісне ставлення до здоров’я ценностное отношение к здоровью value attitude to health |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50618 |
Publisher | СумДПУ ім. А.С. Макаренка |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Єжова, О.О. Здоров’язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О.О.Єжова // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 65–74. |
Abstract |
На основі аналізу сутності понять “педагогічні технології” та “здоров’язбережувальні технології” зроблено висновок, що поняття “здоров’язбережувальні технології” не повністю відповідають меті педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів ПТНЗ. Запропоновано використовувати лексему “педагогічні технології формування ціннісного ставлення до здоров’я”. На основе анализа понятий “педагогические технологии” и “здоровьесберегающие технологии” сделан вывод о частичном несосответствии понятия “здоровьесберегающие технологии” цели педагогической системы формирования ценностного отношения к здоровью у учащихся профессионально-технических учебных учреждений. Предложено использование лексемы “педагогические технологии формирования ценностного отношения к здоровью”. Based on analysis of the terms “educational technology” and “healthcare technology” concluded that the concept “healthcare technology” does not fully meet the objective of the educational system of formation of value attitude to health of students in vocational educational establishments. Proposed use of the lexeme “educational technology formation of value attitude to health” |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

1

1

2

34137

1

167521

1

10632587

1

1319280

664676

7127684

21265173
Downloads

32

1

1

3622783

1

10632585

2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yezhova_2011_technology.pdf | 136.15 kB | Adobe PDF | 14255405 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.