Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50672
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інструменти банківського маркетингу |
Other Titles |
Instruments of banksng marketing |
Authors |
Лопаткіна, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing маркетинг банківські інструменти banking instruments банковские инструменты комплементарний сервіс complimentary servis комплементарный сервис диференіація differentiation дифференциация брендинг branding брендинг технологія QR-code QR-code technology технология QR-code маркетингові концепції marketing conception маркетинговые концепции стратегія Strategy стратегия банківський маркетинг banking marketing банковский маркетинг банківський продукт banking product банковский продукт банківська послуга banking service банковская услуга банківські технології banking technologies банковские технологии ціноутворення pricing ценообразование канали розповсюдження товарів channels of distribution of product каналы распространения продуктов комунікації communications коммуникации |
Type | Preprint |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50672 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Лопаткіна, І. В. Інструменти банківського маркетингу [Текст] / І. В. Лопаткіна. – Суми, ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 9 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/022) |
Abstract |
В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття. The term “banking marketing instruments” has been reviewed. The article mentions the main characteristics of each instrument with respect of intermediary role of banking system for those market participants, who needs money and is deemed effective and those, who currently has inactive or potentially relatively inactive finances with the goal to achieve general effect of increasing profitability in the market in general (bank clients, banks themselves and society). Banking marketing is an instrument that increases efficiency and effectiveness of financial relations, economic and financial effectiveness of production in broad sense of the term. В разделе учебника по Банковскому маркетингу рассмотрено понятие "инструменты банковского маркетинга", приведены основные характеристики исходя из того, что банковская система выполняет роль финансового посредника между теми субъектами экономики, кто нуждается в средствах, являясь эффективным производителем, и теми, кто в данный момент имеет свободные, незадействованные или потенциально, относительно свободные денежные средства, с тем, чтобы от этого посредничества получить общий эффект, который состоит в повышении прибыльности всех участников данного процесса - непосредственных клиентов банков, самих банковских учреждений и общества в целом. Банковский маркетинг - инструмент повышения эффективности финансовых отношений, экономической и финансовой эффективности производства в широком смысле этого понятмя. Даний матеріал подавався відповідальній особі (кафедра менеджменту ДВНЗ "УАБС НБУ") 08.11.2019 року як розділ підручника "Банківський маркетинг". |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1
China
1
Côte d’Ivoire
1
Germany
164170093
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
395158
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Singapore
1
Ukraine
11974840
United Kingdom
6014471
United States
358699505
Unknown Country
11974839
Downloads
Bulgaria
3858708
Canada
1
China
1
Czechia
164170090
EU
1
Finland
3858708
France
164170095
Georgia
1
Germany
358699505
Indonesia
1
Ireland
164170090
Lithuania
3858723
Mexico
790314
Netherlands
3858752
Poland
164170091
Romania
164170092
Russia
164170094
Slovakia
1246646
Turkey
1
Ukraine
358699523
United Kingdom
100045548
United States
164170095
Unknown Country
16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lopatkina_Banking_marketing_(Instruments).pdf | 326.49 kB | Adobe PDF | 1984107096 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.