Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50686
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Транзитний потенціал України: його значення та перспективи реалізації в ринкових умовах |
Other Titles |
Ukraine's Transit Potential: Its Value And Prospects Of Implementation In Market Conditions |
Authors |
Следзь, М.О.
|
ORCID | |
Keywords |
транзитний потенціал transit potential |
Type | Preprint |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50686 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Следзь, М. О. Транзитний потенціал України: його значення та перспективи реалізації в ринкових умовах [Текст] / М. О. Следзь. - Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2011. – 3 с. - (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2011/003). |
Abstract |
Визначено поняття "Транзитний потенціал". Вивчено залежність транзитного потенціалу України від кількісних і якісних характеристик транспортної інфраструктури, а також від умов та правил функціонування сфери транзиту. The notion of 'transit potential. " Studied depends transit potential of Ukraine quantitative and qualitative characteristics of transport infrastructure, as well as the conditions and rules of the transit operation. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1
China
1
Côte d’Ivoire
1
EU
1
France
1
Germany
381
Greece
1
Ireland
11535
Lithuania
1
Netherlands
1
Singapore
1
Ukraine
80015
United Kingdom
43543
United States
454063
Unknown Country
80014
Downloads
Germany
1472
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
238571
United Kingdom
1
United States
669561
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sledz_Tranzytnyi_potentsial_Ukrainy.pdf | 356.2 kB | Adobe PDF | 909610 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.