Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50695
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль і перспективи банківського маркетингу |
Other Titles |
Role and prospects of banking marketing Роль и перспективы банковского маркетинга |
Authors |
Лопаткіна, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
банківська діяльність bank activity банковская деятельность прибуток Іncome прибыль банківські ресурси banking resources банковские ресурсы банківські клієнти Banking clients банковские клиенты позичальники borrowers заемщики банківський бізнес вanking business банковский бизнес цент витрат center of expenses центр затрат брендинг branding брендинг конкурентні переваги competitive edges конкурентные преимущества маркетингова концепція marketing conception маркетинговая концепция фактори успішності банківської діяльності factors of success of bank activity факторы успешности банковской деятельности ринок продавця market of salesman рынок продавца market of consumer рынок потребителя трансформація transformation трансформация банківський маркетинг banking marketing банковский маркетинг |
Type | Preprint |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50695 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лопаткіна, І. В. Роль і перспективи банківського маркетингу [Текст] / І. В. Лопаткіна. – Суми, ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 11 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/021) |
Abstract |
В разділі підручника з Банківського маркетингу розглядаються питання ролі та перспектив банківського маркетингу крізь призму цілей діяльності банку, як прибуткової організації в умовах ринкової економіки. Визначається специфіка банківського маркетингу. In the division of textbook on the Bank marketing the questions of role and prospects of the bank marketing are examined through the prism of aims of activity of bank, as to profitable organization in the conditions of market economy. The specific of the bank marketing is determined. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

199599

1

1

1

13776284

1

1351945

1

202272591

101145822

-1487600524

202272589
Downloads

1

2

1

1

-2008619356

1

1765329101

1

1

1

1765329099

1765329106

723291428

1765329102

-1487600521

1244310261

-2008619362

-966581680
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lopatkina_Rol_perspektyvy.pdf | 378.95 kB | Adobe PDF | -1737470109 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.