Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50735
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні аспекти розвитку маркетингової клієнт-стратегії банку з використанням нейро-лінгвістичного програмування |
Other Titles |
Modern aspects of client marketing strategies bank using neuro-linguistic programming |
Authors |
Косенко, В.І.
Койло, В.В. |
ORCID | |
Keywords |
банківська стратегія банківська послуга банківський маркетинг bank strategy banking bank marketing |
Type | Preprint |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50735 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Косенко, В. Сучасні аспекти розвитку маркетингової клієнт-стратегії банку з використанням нейро-лінгвістичного програмування [Текст] / В. Косенко, В. Койло. – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 22 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/017) |
Abstract |
У науковій роботі висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), головні аспекти аналізу сутності та особливостей даної концепції, сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів. Зокрема досліджена сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтів. Головний акцент поставлений на вдосконаленні алгоритму розробки та реалізації комунікаційної політики банку. Визначена концептуальна лінія, в якій головна роль належить рекламі, як інструменту досягнення конкурентоспроможності фінансових установ і встановлення тісного зв’язку з цільовою аудиторією. In scientific work covered theoretical approaches to the concept of relationship marketing (kliyentynh), the main aspects of the analysis of the nature and characteristics of this concept, modern innovative technology bank marketing to attract customers. Specifically for Contemporary Problems banking advertising and its influence on the choice of clients. The main emphasis is placed on improving the algorithm design and implementation of communication policy of the bank. The conceptual line, in which the main role is played by advertising, as a tool for achieving competitive financial institutions and establishing close links with the target audience. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1
France
1
Germany
1923
Greece
1
Ireland
7692
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Mongolia
1
Singapore
366757
Ukraine
733513
United Kingdom
21978
United States
248349
Unknown Country
1423622
Downloads
China
1
France
3
Germany
2
Lithuania
1
Poland
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
129954
United Kingdom
2
United States
366756
Unknown Country
1423673
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kosenko_Suchasni_aspekty_rozvytku.pdf | 525.95 kB | Adobe PDF | 1920396 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.