Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50912
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Effective business english teachers and critical thinking
Other Titles Ефективний викладач ділової англійської та критичне мислення
Authors Dorda, Svitlana Volodymyrivna
ORCID
Keywords business english
effective teachers
critical thinking
experience
ділова англійська
ефективний вчитель
критичне мислення
досвід
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50912
Publisher Видавництво «ВМВ»
License
Citation Dorda, S. V. Effective business english teachers and critical thinking [Text] / S. V. Dorda // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов : матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції, 3-4 жовтня 2013 р. – Одеса : ВМВ, 2013. – С. 221-226.
Abstract The article deals with the study of some issues available to Business English teachers in the area of critical thinking.
В статті розглядаються деякі аспекти критичного мислення доступні для викладання ділової англійської мови.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Finland Finland
1
Germany Germany
11611875
Greece Greece
1
Ireland Ireland
170548
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1410530
United Kingdom United Kingdom
705622
United States United States
53845876
Unknown Country Unknown Country
69156940
Vietnam Vietnam
1950

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
Brazil Brazil
1
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
4213505
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
53845878
Unknown Country Unknown Country
4
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Dorda_Effective_business_english.pdf 6 MB Adobe PDF 58059396

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.