Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50935
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Learning environment in teaching Business English. |
Other Titles |
Вивчення середовища в викладанні ділової англійської мови. |
Authors |
Leshchenko, Olha Illivna
|
ORCID | |
Keywords |
learning teaching business English classroom structure trainer trainees |
Type | Article |
Date of Issue | 2000 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50935 |
Publisher | IATEFL - Ukraine. Newsletter |
License | |
Citation | Leshchenko, О. І. Learning Environment in Teaching Business English [Text] // IATEFL - Ukraine. Newsletter. – 2000.– Issue №18. – С. 8-9. |
Abstract |
The article touches upon the problems of teaching Business English. A favourable learnig environment in teaching Business English is treated as creating as flexible structure in the Business English classroom which effectively incorporates different forms of organization to provide the best possible conditions for successful learning of the language. У статті зачіпаються проблеми викладання ділової англійської мови. Сприятливе середовище learnig в викладанні ділової англійської мови розглядається як створення в якості гнучкої структури в бізнес-класі англійської, який ефективно включає в себе різні форми організації, щоб забезпечити найкращі умови для успішного вивчення мови. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Argentina
1
Canada
14705
China
1
Finland
1
France
3796
Germany
3771280
Greece
1
Ireland
681189
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
949
Norway
1
Ukraine
49016119
United Kingdom
24509010
United States
146367161
Unknown Country
49016118
Vietnam
29412
Downloads
China
146367163
Germany
33
Lithuania
1
Ukraine
146367159
United Kingdom
1
United States
24509011
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Leshchenko_Learning_Environment_in_Teaching.pdf | 963.54 kB | Adobe PDF | 317243369 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.