Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50950
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг торгово-посередницьких послуг та комерційна діяльність |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
комерційна діяльність оптова торгівля біржова торгівля коммерческая деятельность оптовая торговля биржевая торговля |
Type | Learning Object |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50950 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Маркетинг торгово-посередницьких послуг та комерційна діяльність [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (спеціалізація "Біржова діяльність") денної форми навчання / О.А. Біловодська, Л. О. Сигида. - Суми: СумДУ, 2017. - 202 с. |
Abstract |
Посередники на товарному ринку – це особи і фірми, що знаходяться між виробниками і споживачами товарів і сприяють обігу товарної маси. Вони приймають на себе чи допомагають передати комусь іншому право на конкретний товар чи послугу на їхньому шляху від виробника до споживача. Використання посередників вигідно, насамперед, для виробників. У цьому випадку їм приходиться
мати справу з обмеженим колом зацікавлених осіб щодо реалізації продукції. Посередники забезпечують клієнтам пошук контрагентів, підписують угоди від імені продавця, покупця, надають гарантії оплати товару покупцем, вони проводять рекламні компанії та маркетингові дослідження ринків. Діючи в певному сегменті ринку, посередники, як правило, спеціалізуються на відповідних групах товарів та послуг і тому значно швидше, ніж виробники знаходять контрагентів, зацікавлених
у купівлі таких товарів. Це дозволяє виробникові скорочувати трансакційні витрати, збільшувати швидкість обертання виробничого й торговельного капіталу. Завдяки постійному моніторингу ринкової кон’юнктури посередники мають можливість завчасно інформувати товаровиробників щодо змін у настроях споживачів, тенденцій розвитку попиту на окремі товари. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views
Australia
1
Canada
2
China
2
EU
7
France
46
Germany
607532623
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
29012953
Italy
3
Lithuania
1
Netherlands
1369190
Russia
77
Slovenia
1
Ukraine
486417202
United Kingdom
1455954993
United States
-741801346
Unknown Country
134345
Downloads
Albania
1
Australia
3
Austria
917686
Belarus
1
Belgium
1
Canada
-1607676957
China
1
Czechia
160090
Estonia
1
Finland
162124614
France
972744487
Germany
486417201
Greece
1
Iceland
1
Ireland
593196170
Israel
1
Italy
7512265
Japan
13655287
Lithuania
1971023070
Mexico
7362
Moldova
917742
Netherlands
-1607676964
Norway
14721
Poland
593196169
Romania
13655323
Russia
1971023023
Singapore
972744495
Slovakia
1971023015
Switzerland
466246
Turkey
117754084
Ukraine
-741801348
United Kingdom
1971023019
United States
972744496
Unknown Country
-1607676958
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_marketynh.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | -1362446242 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.