Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50982
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation |
Other Titles |
Public relations в контексте формирования позитивной репутации банка Public relations в контексті формування позитивної репутації банку |
Authors |
Rozkoshnaya, H.
Dubovyk, S. Bondarenko, Alla Fedorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 |
Keywords |
PR-activity PR-value media-activity target group information value PR-technology RC-Index stakeholders’ group PR-діяльність діяльність ЗМІ зв`язки з громадськістю інформаційне значення PR-технологія група посередників RC-індекс PR-деятельность связи с общественностью PR-технология RC-индекс информационное значение |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50982 |
Publisher | |
License | |
Citation | Rozkoshnaya, H. Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation [Text] / S. Dubovyk, A. F. Bondarenko, H. Rozkoshna // Key instruments of human co-existence organization: economics and law : materials digest of the XIIth International Scientific and Practical Conference (October 27 – November 1, 2011). - Management and economical sciences. - Kiev, London, 2011. - P. 92-95. |
Abstract |
This paper considers the actuality of implementation of the public relations performance evaluation in banking. The list of basic methods and instruments for estimation of results of PR-activity and directions of their development is investigated. The key features of PR, which must be taken into account at the estimation of his efficiency, are determined. The author examines the scope of the Ukrainian National index of communication effectiveness (RC-Index) and proposes measures of improving the methodology for its calculating. В статті висвітлюються питання стосовно актуальності проведення оцінки стану забезпечення зв`язків з громадськістю у банківській сфері. Представлені основні методи та інструменти щодо здійснення вищезазначеної оцінки. Досліджувалася можливість вдосконалення методики обчислення та використання Українського національного індексу ефективності комунікації для банків. В статье освещаются вопросы относительно актуальности проведения оценки состояния обеспечения связей с общественностью в банковской сфере. Представлены основные методы и инструменты по осуществлению вышеупомянутой оценки. Исследовалась возможность совершенствования методики исчисления и использования Украинского национального индекса эффективности коммуникации для банков. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
France
1
Germany
19
Greece
1
Ireland
15218
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
160266
United Kingdom
45316
United States
1132075
Unknown Country
14
Vietnam
3983
Downloads
China
2
Germany
20
Lithuania
1
Ukraine
160267
United Kingdom
1
United States
1132078
Unknown Country
2
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rozkoshnaya_Dubovyk.pdf | 480.67 kB | Adobe PDF | 1292372 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.