Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51006
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Some aspects of improving higher education in the 21 century |
Other Titles |
Деякі аспекти розвитку вищої освіти в 21 столітті |
Authors |
Turchyna, Tamara Vasylivna
|
ORCID | |
Keywords |
higher education information knowledge improvement вища освіта інформація знання покращення |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51006 |
Publisher | София : "Бял ГРАД - БГ" ООД |
License | |
Citation | Turchina, T. Some aspects of improving higher education in the 21 century [Text] / T. Turchina // Бъдещето въпроси от света на науката - 2011 : материали за VII Международна научна практична конференция. - София : "Бял ГРАД - БГ" ООД. - 2011. - С. 14-18. |
Abstract |
Today, because of rapid economic and social change, universities have to prepare students for jobs that have not yet been created, technologies that have not yet been invented. In today's information societies, knowledge drives economic growth and development. В сучасному світі університети повинні готувати студентів для роботи, якої ще поки що не існує, для технологій, які ще не створені. В теперішньому інформаційному суспільстві знання керують економічним зростанням та розвитком. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
1
China
1
Finland
1
Germany
3409015
Greece
1
Ireland
226498
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
21430161
United Kingdom
10716047
United States
615130194
Unknown Country
78656917
Vietnam
15450
Downloads
Azerbaijan
12
Germany
500676096
Ireland
1
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
42859723
United Kingdom
1
United States
386222001
Unknown Country
30
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Turchina.pdf | 136.19 kB | Adobe PDF | 929757868 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.