Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51033
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Assessing language skills in ESP: key concepts vs common misconceptions
Authors Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
ORCID
Keywords language skills
assessment
testing
test characteristics
языковые навыки
мовні навички
оцінка
оценка
тестирование
тестування
тестові характеристики
тестовые характеристики
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51033
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Hnapovska, L.V. Assessing language skills in ESP: key concepts vs common misconceptions [Text] / L.V. Hnapovska // Фінансова освіта: сучасний стан та перспективи розвитку: збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р.). - Суми : УАБС НБУ, 2010. - С. 75-79.
Abstract The paper considers key principles of language assessment in teaching Business English. Major misconceptions of language testing are considered with respect to implications they have for teaching and assessment practices.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Ethiopia Ethiopia
1
Germany Germany
42
Greece Greece
1
Ireland Ireland
91395
Japan Japan
31062392
Lithuania Lithuania
1
New Zealand New Zealand
1
Philippines Philippines
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1709024
United Kingdom United Kingdom
803766
United States United States
97509838
Unknown Country Unknown Country
132894890
Vietnam Vietnam
9401

Downloads

China China
1
Germany Germany
23
Lithuania Lithuania
1
Nepal Nepal
596771
Ukraine Ukraine
1709025
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
97509840
Unknown Country Unknown Country
286283
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Hnapovska_Assessing.pdf 831.89 kB Adobe PDF 100101946

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.