Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Syhyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
розподіл распределение distribution маркетингова політика розподілу маркетинговая политика распределения marketing distribution policy маркетинговий канал маркетинговый канал marketing channels стратегии розподілу стратегии распределения distribution strategies діагностика диагностика diagnostics ризики розподілу риски распределения sales risks |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254 |
Publisher | Высшая Школа Экономико-Гуманитарная |
License | |
Citation | Illiashenko, S. The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise [Electronic resource] / S. Illiashenko, L. Syhyda // MIND Journal. - 2016. - №2. - Access mode: https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/03-17/the_specificity_of_the_marketing_distribution_policy_diagnostic_procedures_in_the_enterprise.pdf. |
Abstract |
У статті визначено етапи діагностики маркетингової політики розподілу. На першому етапі пропонується проаналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На другому етапі пропонується аналізувати внутрішню систему маркетингової політики розподілу на підприємстві. На третьому етапі передбачається визначення внутрішніх і зовнішніх ризиків. В статье определены этапы диагностики маркетинговой политики распределения. На первом этапе предлагается проанализировать факторы внутренней и внешней среды предприятия. На втором этапе предлагается анализировать внутреннюю систему маркетинговой политики распределения на предприятии. И третий этап предусматривает определение внутренних и внешних рисков. In the article stages of marketing distribution policy diagnostics are defined. At the first stage, it is proposed to analyze factors of enterprise internal and external environment. At the second stage of marketing distribution policy diagnostics, researchers propose to analyze the internal system of marketing distribution policy at the enterprise. And the third stage of marketing distribution policy diagnostics, it is recommended to identify internal and external sales risks. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
3
China
-1309483670
France
1
Germany
3392592
Hong Kong SAR China
1
India
1
Ireland
299356
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
983415012
United Kingdom
31546627
United States
761056046
Unknown Country
62094100
Downloads
Australia
1
China
1
France
1
Germany
989792022
Hong Kong SAR China
1
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
2
Singapore
989792021
Ukraine
983415013
United Kingdom
31546628
United States
761056047
Unknown Country
22
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
the_specificity_of_the_marketing_distribution_policy_diagnostic_procedures_in_the_enterprise.pdf | 377.15 kB | Adobe PDF | -539365535 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.