Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() Syhyda, Liubov Oleksiivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
розподіл распределение distribution маркетингова політика розподілу маркетинговая политика распределения marketing distribution policy маркетинговий канал маркетинговый канал marketing channels стратегии розподілу стратегии распределения distribution strategies діагностика диагностика diagnostics ризики розподілу риски распределения sales risks |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254 |
Publisher | Высшая Школа Экономико-Гуманитарная |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Illiashenko, S. The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise [Electronic resource] / S. Illiashenko, L. Syhyda // MIND Journal. - 2016. - №2. - Access mode: https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/03-17/the_specificity_of_the_marketing_distribution_policy_diagnostic_procedures_in_the_enterprise.pdf. |
Abstract |
У статті визначено етапи діагностики маркетингової політики розподілу. На першому етапі пропонується проаналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На другому етапі пропонується аналізувати внутрішню систему маркетингової політики розподілу на підприємстві. На третьому етапі передбачається визначення внутрішніх і зовнішніх ризиків. В статье определены этапы диагностики маркетинговой политики распределения. На первом этапе предлагается проанализировать факторы внутренней и внешней среды предприятия. На втором этапе предлагается анализировать внутреннюю систему маркетинговой политики распределения на предприятии. И третий этап предусматривает определение внутренних и внешних рисков. In the article stages of marketing distribution policy diagnostics are defined. At the first stage, it is proposed to analyze factors of enterprise internal and external environment. At the second stage of marketing distribution policy diagnostics, researchers propose to analyze the internal system of marketing distribution policy at the enterprise. And the third stage of marketing distribution policy diagnostics, it is recommended to identify internal and external sales risks. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

3

-1309483670

1

3392592

1

1

299356

1

1

983415012

31546627

761056046

1472772016
Downloads

1

1

1

989792022

1

1

1

2

989792021

983415013

31546628

761056047

22
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
the_specificity_of_the_marketing_distribution_policy_diagnostic_procedures_in_the_enterprise.pdf | 377.15 kB | Adobe PDF | -539365535 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.