Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51283
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економіко-математичне моделювання задачі формування асортименту супермаркету у розрізі товарних груп
Other Titles Экономико-математическое моделирование задачи формирования ассортимента супермаркета в разрезе товарных групп
Economical-mathematical modeling of task of supermarket assortment forming
Authors Луняков, О.В.
ORCID
Keywords супермаркет
формування асортименту
економіко-математичні моделі
адаптаційна оптимізація
supermarket
assortment forming
economic-mathematical models
adaptive optimization
формирование ассортимента
экономико-математические модели
разнообразие ассортимента
факторы
адаптационная оптимизация
эффективность продаж
Type Synopsis
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51283
Publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем
License
Citation Луняков, О.В. Економіко-математичне моделювання задачі формування асортименту супермаркету у розрізі товарних груп [Текст] : автореферат... канд. економ. наук, спец.: 08.03.02 - економіко-математичне моделювання / О.В. Луняков. - Київ : Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем, 2005. - 28 с.
Abstract Дисертація присвячена удосконалюванню існуючих моделей і методів формування асортименту товарів супермаркету і розробці комплексу моделей і методик, застосування яких дозволяє підвищити ефективність рішень, що приймаються у ході формування асортименту супермаркету. У роботі проаналізовані теоретичні аспекти формування асортименту товарів супермаркету, а також систематизовані математичні моделі і методики формування асортименту роздрібних торгових підприємств. Показано, що існуючі моделі формування асортименту товарів супермаркету не враховують багатоозначну природу ефективності продажу товарних позицій супермаркету. Для одержання найбільш збалансованої оцінки ефективності продажу позицій по товарній групі розроблена логіко-множинна модель. Для наступного вироблення рішень по асортименту товарів розроблена методика формування асортименту товарної групи. Для обліку впливу структури атрибутів товарної групи на очікування покупців, запропоновано використовувати статистичний критерій V-Крамера. Поряд із запропонованою методикою формування асортименту товарної групи запропоновано використовувати еволюційне планування по оптимізації структури викладки асортименту товарної групи. Для цього розроблена методика адаптаційної оптимізації на рівні секторів ефективності продажу по товарній групі.
The dissertation is devoted to perfection of existing methods and models of assortment product selection in supermarket and to development of complex of models and methods, applying of which would allow to increase the efficiency of decisions in a process of supermarket assortment forming. It is offered to make in a process of supermarket assortment forming an estimation of efficiency of SKUs on the certain set of efficiency ratios and on this basis to form the further decisions on SKUs selection for the planned period. For getting the most balanced estimation of efficiency of SKUs in supermarket assortment group the logical-set model of supermarket assortment group structurization with use of a multifactor approach has been developed. For the development of decisions on assortment, on the basis of a multifactor estimation of efficiency of SKUs, the methodic of supermarket assortment group forming has been developed. With the offered methodic of assortment product group forming there has been developed the methodic of adaptive optimization at the level of sales efficiency sectors of product group.
Диссертация посвящена совершенствованию существующих методов и моделей формирования ассортимента товаров супермаркета и разработке комплекса моделей и методик, применение которых позволяет повысить эффективность принимаемых решений в ходе формирования ассортимента супермаркета. В работе проанализированы теоретические аспекты формирования ассортимента товаров супермаркета, а также систематизированы математические модели и методики формирования ассортимента розничных торговых предприятий. Показано, что существующие модели формирования ассортимента товаров супермаркета не учитывают многопризнаковой природы эффективности продаж товарных позиций супермаркета, которая, как показали исследования, оказывает значительное влияние на соотношение риска и прибыли, связанного с колебанием прибыли от продаж формируемого ассортимента супермаркета в разрезе товарной группы.
Appears in Collections: Автореферати

Views

Australia Australia
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
307165
Greece Greece
1
Ireland Ireland
52818
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Singapore Singapore
5546124
Ukraine Ukraine
1951101
United Kingdom United Kingdom
976769
United States United States
11092248
Unknown Country Unknown Country
21877333

Downloads

France France
2
Germany Germany
37
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
5546131
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11092249
Unknown Country Unknown Country
21877339

Files

File Size Format Downloads
Luniakov.pdf 686.89 kB Adobe PDF 38515761

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.