Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління маркетинговими комунікаціями банку |
Other Titles |
Management of bank’s marketing communications |
Authors |
Радченко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг маркетингові комунікації реклама персональні продажі інтернет-маркетинг фронт-менеджери клієнтська база управління ефективністю управління витратами bank marketing marketing communications advertising personal selling internet marketing front-managers customer base performance management cost management |
Type | PhD Thesis |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Радченко О.В. Управління маркетинговими комунікаціями банку : дисертація...канд. екон. наук, спец.: 08.00.08 - гроші, фінанси і кредит / О.В. Радченко; наук. керівник А.О. Єпіфанов. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013. - 265 с. |
Abstract |
У дисертаційній роботі поглиблено розуміння сутності маркетингових ко-мунікацій банку (МКБ) та управління ними; виявлено основні тенденції розвитку
світового та вітчизняного ринків маркетингових комунікацій та банківських пос-луг; розвинуто засади застосування системного підходу до управління МКБ; за-пропоновано підхід до оцінювання ефекту від застосування інструмента МКБ;
розроблено інструментарій мотивації фронт менеджерів банку, задіяних у проце-сі персональних продажів; удосконалено засади оптимального розподілу витрат
банку: 1) між інструментами масових та індивідуальних МКБ; 2) між окремими інструментами масових МКБ. The understanding of bank’s marketing communications (BMC) and their management is deepened in the dissertation; the major development trends of global and domestic markets of marketing communications and banking services are identified; the principles of systematic approach implementation to the BMC management are developed; approach to assessment of BMC’s usage effect is worked out; motivation tools for bank front managers involved in the process of personal selling are developed; bank optimal cost-sharing framework is improved: 1) between mass and individual BMC instruments, 2) between individual instruments of mass BMC. |
Appears in Collections: |
Дисертації |
Views
China
1
Czechia
1
Germany
2
Greece
1698
Ireland
43620
Lithuania
1
Moldova
1
Singapore
1
Ukraine
20376182
United Kingdom
795390
United States
20376181
Unknown Country
2437857
Downloads
Austria
402
France
3
Germany
2
Israel
441314
Lithuania
1
Russia
37
Singapore
1
Ukraine
44030987
United Kingdom
1
United States
44030937
Unknown Country
139
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Radchenko_Upravlinnia_marketynhovymy.pdf | 6.23 MB | Adobe PDF | 88503825 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.