Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51672
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аспекти вивчення англійської казки |
Authors |
Коваленко, І.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
англійська казка английская сказка english fairy tale лінгвістичне дослідження лингвистическое исследование linguistic research стилістичні прийоми стилистические приемы stylistic devices неологізм неологизм neologism каламбур каламбур pun |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51672 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Коваленко, І.Ю. Аспекти вивчення англійської казки [Текст] / І.Ю. Коваленко; наук. кер. С.В. Баранова // Перекладацькі інновації: матеріали VІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 16-17 березня 2017 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 25-27. |
Abstract |
Спадщина англійської казкової традиції налічує велику кількість фольклору, народних жартів, незвичних пригод, неймовірних подій тощо. Англійська казка за час свого існування увібрала в себе всі особливості національної самосвідомості, народного духу та образу його мислення. Письменники-казкарі різних поколінь виховувалися саме на фольклорі, формуючи власне художнє сприйняття світу та стилі написання; головна роль у даному процесі належить саме англійським казкам. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
China
60445054
Denmark
1
France
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
63598
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
724359530
United Kingdom
1109012
United States
943970887
Unknown Country
2217354
Vietnam
1
Downloads
China
-632418236
Germany
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
724359531
United Kingdom
1
United States
943970888
Unknown Country
22
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalenko_neologism.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | 1035912211 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.