Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51713
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу |
Other Titles |
Influence of marketing strategy on efficiency of banking business |
Authors |
Семенюк, Л.П.
|
ORCID | |
Keywords |
efficiency of banking business marketing strategy financial strategy ефективність банківського бізнесу маркетингова стратегія фінансова стратегія |
Type | PhD Thesis |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51713 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Семенюк, Л.П. Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу [Текст]: дисертація... канд. екон. наук, cпец.: 08.04.01 - фінанси, грошовий обіг і кредит / Л.П. Семенюк; наук. керівник В.В. Коваленко. - Суми: УАБС, 2004. - 228 с. |
Abstract |
Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретичних та методологічних підходів до вирішення проблеми підвищення ефективності банківського бізнесу на підставі маркетингової стратегії.
Досліджено економічний зміст понять, що визначають сутність банківського бізнесу на основі єдиного процесного підходу. Визначено систему відносних показників для оцінки ефективності банківського бізнесу, які в комплексі характеризують банківську діяльність з позицій отримання прибутку. За результатами аналізу ефективності роботи банківських установ Харківської області обґрунтовано необхідність комплексного використання фінансових та маркетингових методів для підвищення ефективності банківського бізнесу. Проведено класифікацію маркетингових методів управління з позицій їхнього впливу на фінансові результати банківської діяльності.Встановлено взаємозв’язок між фінансовою і маркетинговою стратегіями банку в процесі їх розробки в рамках загальної стратегії розвитку банку. Побудовано і впроваджено діагностичну модель аналізу ефективності банківської діяльності в процесі маркетингового планування.
Запропоновано методику розробки і впровадження нових банківських послуг в рамках реалізації маркетингової стратегії. Уточнено механізм встановлення ціни кредитної послуги. Реалізовано технологію перебудови існуючих бізнес-процесів та внесення змін в організаційну структуру банку. The thesis is devoted to the substantiation of the theoretical and methodological approaches to the ways of increasing efficiency of banking business on the basis of marketing strategy realization. The economic concepts of banking business on the basis of the process approach have been investigated. The system of comparative figures for estimation of the efficiency of banking which characterize banking as a source of getting profits has been determined. The results of the analysis of the performance of banking institutions of the Kharkiv area prove the necessity of use both financial and marketing methods as a way of increasing of banking business efficiency. Those methods have been classified in accordance with their level of influence the financial gains. The interrelation between financial and marketing strategy has been revealed within the framework of general strategy of a bank. The diagnostic model of the analysis of efficiency of banking has been created and introduced into marketing planning. The technique of development and introduction of new bank services is suggested within the framework of marketing strategy realization. The mechanism of fixing price for loaning is specified. The technology of reorganization of existing business processes and modification of bank structure has been applied. |
Appears in Collections: |
Дисертації |
Views
Australia
1
Germany
2058
Greece
1
Ireland
7647
Lithuania
1
Netherlands
1
Ukraine
222749
United Kingdom
37719
United States
567332
Unknown Country
74407
Downloads
China
2
Germany
38
Lithuania
1
Ukraine
222750
United Kingdom
1
United States
911917
Unknown Country
5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Semenyuk.pdf | 141.77 MB | Adobe PDF | 1134714 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.