Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51774
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Окремі особливості процесу продукування послуг
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Данилюк, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords послуга
услуга
service
якість послуг
качество услуги
service quality
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51774
Publisher Національна металургійна академія України
License
Citation Сагер, Л.Ю. Окремі особливості процесу продукування послуг / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 березня 2017 р.). – Дніпро: НМетАУ, 2017. – С. 427-431.
Abstract На відміну від інших товарів, послуги виробляються і споживаються більшою мірою одночасно, внаслідок чого виникає цілий ряд особливостей їх виробництва і управління. Аналізуючи процес продукування послуги, слід підкреслити важливість усього ланцюга: реклама i просування продукту, пошук i підбір послуги, бронювання, продаж, оформлення документів, гарантії, оплата, остаточні взаєморозрахунки.
В отличие от других товаров, услуги производятся и потребляются в большей степени одновременно, в результате чего возникает целый ряд особенностей их производства и управления. Анализируя процесс выработки услуги, следует подчеркнуть важность всей цепи: реклама и продвижение продукта, поиск и подбор услуги, бронирование, продажа, оформление документов, гарантии, оплата, окончательные взаиморасчеты.
Unlike other products, services produced and consumed more at a time, causing a number of features of their production and management. Analyzing the process of producing services should emphasize the importance of the whole chain: product promotion advertising, search recruitment services, booking, sales, paperwork, warranty, payment, final settlements.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Bangladesh Bangladesh
1
Belarus Belarus
1
China China
-1951844959
Czechia Czechia
3011814
France France
175350675
Germany Germany
1250289556
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
47444850
Italy Italy
4
Japan Japan
1545600293
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
13103
Poland Poland
315177
Romania Romania
1
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
-491669146
United Kingdom United Kingdom
157361
United States United States
1250289555
Unknown Country Unknown Country
205325469

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
391277382
France France
3
Germany Germany
1250289557
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1545600291
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1203766716
Unknown Country Unknown Country
33

Files

File Size Format Downloads
Saher.pdf 751.55 kB Adobe PDF 1983400559

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.