Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51797
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Integrating online educational applications in the classroom |
Other Titles |
Использование образовательных онлайн приложений во время аудиторных занятий Використання освітніх онлайн ресурсів в ході аудиторних занять |
Authors |
Turchyna, Tamara Vasylivna
Skarlupina, Yuliia Anatoliivna ![]() Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-9710-3844 http://orcid.org/0000-0002-6532-4108 |
Keywords |
інформаційні технології информационные технологии information technologies іноземні мови иностранные языки foreign languages освітні ресурси образовательные ресурсы educational resources іноваційний инновационный innovative |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51797 |
Publisher | Pomerian University in Slupsk, Poland |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Integrating online educational applications in the classroom. / Medvedovska D., Skarlupina Y., Turchina T.//European Humanities Studies: State and Society, № 4 (2016). – Slupsk, Poland. C. 145-156 |
Abstract |
Впровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність. Внедрение информационных технологий является обязательным при изучении иностранных языков. Инновационные технологии предоставляют учителю и ученику не только возможность доступа к неограниченным источникам информации, но и найти новые пути взаимодействия, рассмотреть возможность использования указанных ресурсов и их релевантность. The implementation of information technologies is a must for effective teaching of foreign languages nowadays. Innovative technologies give both the teacher and the students not only the opportunity to get access to the unlimited sources of information, but to find the new ways of interaction, to see the language course relevance and possibilities of its practical use. In this paper we try to give an overview of the importance and use of online educational applications in the classroom. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

-1189789955

83000

1

1013479432

300973885

1009914598

1080118357

2

1

1

152943

-1189789954

168996

-1918415669

882392202

1

-1069090180

582899835

-643435574

2

1

1

1127394106

1

1

1751565

199910

1

2

1

1

1

1080118355

3

588144559

1

1

1

1

1

-1422048865

1

582899837

183981

300973883

347691486

8

85485523

1

66557

116689623

1

140301

-1422048863

314144284

588144571
Downloads

1

1751573

99805

1

1

1752572205

1

-1422048870

1

1752572202

1

-643435567

906816646

1149592767

-2066656219

588144569

-1422048867

1

1

3

1

1

1

78602

1

1

1

1180613885

1080118356

1

-1422048864

1

588144575

1967687924

1

140639

218121

314144278

-2066656219

3

300973880

-1422048862

172219

135177725
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Turchyna T., Medvedovska D., Skarlupina Y. online.pdf | 394.89 kB | Adobe PDF | 1254076526 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.