Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51823
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз бюджетної політики країн ЄС та України |
Other Titles |
Budget policy analysis of the EU and Ukraine |
Authors |
Dekhtiar, Nadiia Anatoliivna
![]() Deineka, Olha Valeriivna ![]() Боярко, І.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3396-5688 http://orcid.org/0000-0001-5852-4163 |
Keywords |
державні видатки бюджетна політики принципи бюджетної політики government spending budgetary policies principles of fiscal policy |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51823 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дехтяр Н. Аналіз бюджетної політики країн ЄС та України у сфері формування та використання державних видатків [Текст] / Н. Дехтяр, І. Боярко, О. Дейнека // Вісник НБУ. – 2013. – № 9. – С.17-21 |
Abstract |
В статті проведено аналіз формування державних видатків країн ЄС та України за функціональною ознакою. Досліджено стан відповідності реалізації бюджетної політики України у сфері формування та використання державних видатків принципам організації бюджетних відносин європейського співтовариства. The paper analyzes the formation of public expenditure in the EU and Ukraine on functional grounds. The state with the implementation of the budget policy of Ukraine in the formation and use of public expenditure principles of intergovernmental relations of the European Community is investigated. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

2798

216424348

5598

109983

1

467

1

43874074

1769673

482148773

1492208916
Downloads

1

2

1

158

216424347

1

6

1

117824280

3

482148774

158
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dekhtiar_analiz_budgetnoi_polituku.pdf | 386.66 kB | Adobe PDF | 816397732 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.