Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51866
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банку |
Other Titles |
Маркетинговые исследования как инновационная предпосылка формирования эффективной маркетинговой стратегии банка Marketing researches as an innovative precondition of forming the effective marketing bank strategy |
Authors |
Bondarenko, Alla Fedorivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 |
Keywords |
інформаційні дослідження информационные исследования information researches комплекс маркетингу комплекс маркетинга complex of marketing стратегія банку стратегия банка bank strategy инновации інновації innovations |
Type | Article |
Date of Issue | 2005 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51866 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Бондаренко, А. Ф. Маркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банку [Текст] / А. Ф. Бондаренко // Вісник Української академії банківської справи. - 2005. - № 1.- C. 58-65. |
Abstract |
У роботі досліджуються головні напрямки формування ефективної маркетингової стратегії банку. Вивчається доцільність маркетингових досліджень у діяльності банківської установи. Розглядається необхідність формування і удосконалення елементів комплексу маркетингу в сучасних умовах інноваційної політики банку. The article considers the most important ways to develop the effective marketing strategies for banks. An importance of the marketing researches is evaluated regarding the banking institutions. Necessity of establishing and enhancing the element of marketing mix under the resent conditions of the innovations policy of bank. В работе исследуются основные направления формирования эффективной маркетинговой стратегии банка. Изучается целесообразность маркетинговых исследований в деятельности банковского учреждения. Рассматривается необходимость формирования и совершенствования элементов комплекса маркетинга в современных условиях инновационной политики банка. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
1
Estonia
1
France
28998
Germany
72
Greece
1
Ireland
807255
Lithuania
1
Poland
1
Russia
1208
Singapore
1
Ukraine
119928068
United Kingdom
10998863
United States
5549876
Unknown Country
28385171
Downloads
Australia
1
China
1
Finland
58000
France
74156621
Germany
119928069
Indonesia
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Poland
119928069
Russia
1
Ukraine
165699527
United Kingdom
807256
United States
74156622
Unknown Country
13
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bondarenko_innovations.pdf | 710.39 kB | Adobe PDF | 554734185 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.