Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51868
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ |
Other Titles |
Personally-oriented Technologies of Educational Process Organization for Students of university |
Authors |
Pylypei, Leonid Petrovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3508-1675 |
Keywords |
студенти місце проживання база мотивація професійно-прикладна фізична підготовка (ППФП) антропні технології students place of residence sports base motivation professional-applied physical preparation (PAPP) atrophy technology студенты место жительства мотивация профессионально-прикладная физическая подготовка (ППФП) антропные технологии |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51868 |
Publisher | ХДАФК |
License | |
Citation | Пилипей, Л. П. Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ [Текст] / Л. П. Пилипей // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2013. - № 1. – С. 95-98. |
Abstract |
У статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників Вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особисто орієнтованих технологій в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17-23 років. Створена системно-синергетична технологія організації навчально-виховного процесу.
У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ», м. Суми. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, як врахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання. В статье рассмотрен уровень физической подготовленности студентов и выпускников высших учебных заведений Украины. Приведен анализ публикаций о низком уровне кондиционной физической подготовленности студентов. Показано, что существующая система физического воспитания в вузах Украины неэффективна. Проведен эксперимент по организации процесса физического воспитания на основе лично ориентированных технологий в Государственном высшем учебном заведении «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины», г. Сумы. В эксперименте принимали участие 445 студентов в возрасте 17-23 лет. Создана системно-синергетическая технология организации учебно-воспитательного процесса. В исследовании использованы данные анкетного опроса более 4 тыс. студентов ДВНЗ «УАБС НБУ», г. Сумы. Установлено, что использование новейших технологий организации учебного процесса, как учет мотивации, уровня подготовленности, интересов студентов, создание условий по месту жительства соответствующая программа, позволило создать эффективную систему физического воспитания. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
Denmark
1
France
1
Germany
2
Greece
1
Ireland
2223
Lithuania
1
Singapore
112098
Ukraine
21977
United Kingdom
7642
United States
224196
Unknown Country
21976
Downloads
Germany
2
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
58271
United Kingdom
1
United States
112097
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pylypei_sports_base.pdf | 221.37 kB | Adobe PDF | 170374 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.